Hakaristikö? Hakaristikö?
täs heimosenkeimo täs heimosenkeimo
flamethrower flamethrower
demarileikki demarileikki
Greenland here we come Greenland here we come
val dance val dance
hapsi riehuu hapsi riehuu
en oo runkannu en oo runkannu
Kassler Kassler
kass kass
hehee neekeri hehee neekeri
CBT CBT
oot boomer nyt oot boomer nyt
minecraft uusi fysiikan lait minecraft uusi fysiikan lait
tussahti tussahti
Hyvät suositukset Hyvät suositukset
sägäys sägäys
kissojen laki kissojen laki
neuvottelut yhtä tyhjän kanssa neuvottelut yhtä tyhjän kanssa
poropsykoosi poropsykoosi
oispa pirii oispa pirii
R.I.P Hannu Karpo R.I.P Hannu Karpo
liukumäki liukumäki
jamaican starwars jamaican starwars
 1 047 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 26.02.2018 15:18:15
[ + 0 | ]

Heräät hänen vierestä. Mitä teet?

[8278] [khkkhkh.png] [0.81 MB] [494x751] [] []
khkkhkh.png

herätys

(40)  · 

nainen

(2357)  · 

mies

(576)  · 

transukupuolinen

26.02.2018 16:57:03 | 16:57:48
#32965 [+-] Piilota Suosittele

>>32956

En ole. Olettaisin vain etten olisi kyseessä olevan henkilön hoteissa...

A) omasta tahdostani
B) selvinpäin
C) molemmat yllä

26.02.2018 17:43:17
#32985 [+-] Piilota Suosittele

>>32967

Juon kahvia vain kun muut juo, aina ei viitsi keitättää vettä ja kunnon teen tekeminen ja juominen on paljon pidempi prosessi kuin simppeli-peasantkahvitauko :p

26.02.2018 19:28:49 | 21:02:37
#33012 [+-] Piilota Suosittele

>>32985

Tasapainoista. Elämä on liian lyhyt hosumiseen. :3



mainostauko

Tunteella ja tasapainolla mureutetaan myös mehukas ja täyteläinen pienriistapaisti. Tietysti Maikin. :3
jatkuu

26.02.2018 21:05:48 | 21:11:41
#33064 [+-] Piilota Suosittele

>>33062

Saatiin tietää sun oikea henkilöllisyys lörslärsröllöllöö. Kutsun sua kahvi-sonjaksi tästä lähtien :3

edit: kävi itsellekkin tässä päivämmällä, mutta muoks ennen kuin kukaan kerkesi huomata ;3

26.02.2018 21:31:39 | 21:33:05
#33081 [+-] Piilota Suosittele

>>33076

Olinkin vain jalomielinen voitossani. Huhut valloituksesta olivat ennenaikaisia, koska jätit oleellisen kuvan ulkopuolelle. Mutta historia muistaa vain mediat eikä kommenttiosion... ;__;

[ 19 viestiä | ]