näyttää kalliilta näyttää kalliilta
atk:n rakennusta atk:n rakennusta
Sitä saat mitä tilaat Sitä saat mitä tilaat
Mars Mars
vaarallista peliä :3 vaarallista peliä :3
Alkoholi vs korona Alkoholi vs korona
Ajankohtaista briteissä. Ajankohtaista briteissä.
Maahanmuuton vastustajat Maahanmuuton vastustajat
homottaa homottaa
Persut Persut
unohdin miten painovoima toimii :3 unohdin miten painovoima toimii :3
poni raiskaa just sinua poni raiskaa just sinua
Alpha Alpha
tanssiva anime tanssiva anime
tatuointi tatuointi
Taikatemppu Taikatemppu
Otsikot tänään. Otsikot tänään.
Nyt pääministeri selventää asioita Nyt pääministeri selventää asioita
Koronapsykoosi Koronapsykoosi
Ja taas kävi näin Ja taas kävi näin
Tuomas Malisen testamentti: ulkomailta ohjattu Marin? Tuomas Malisen testamentti: ulkomailta ohjattu Marin?
Amnesty tietää! Amnesty tietää!
Kyky puhua sanomatta mitään Kyky puhua sanomatta mitään
oli yksin :3 oli yksin :3
 760 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto, 27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]