Taivaspaikka evätty Taivaspaikka evätty
muumipeikko ja pyrstöräjähti muumipeikko ja pyrstöräjähti
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Ruokavalio Ruokavalio
Moppopojjat Moppopojjat
salapuhelulaite salapuhelulaite
Ipa telkussa Ipa telkussa
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
näin se oikeastaan menee näin se oikeastaan menee
whisgas whisgas
Chrissin pitäis jutella b4 baby born Chrissin pitäis jutella b4 baby born
halusi kovasti hypätä vesipatjan päälle halusi kovasti hypätä vesipatjan päälle
näi se oikeesti menee näi se oikeesti menee
Uusnatsi preerialla Uusnatsi preerialla
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
refleksit eivät toimineet x_X refleksit eivät toimineet x_X
tee on vaarallista tee on vaarallista
On tää saatana työmaa On tää saatana työmaa
god bles gorea god bles gorea
hassut kengät hassut kengät
Evo mitsu Evo mitsu
Saara Särmä epäilee Saara Särmä epäilee
Pötköttelijä Pötköttelijä
Vitun valkoset Vitun valkoset
 719 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.62 MB, 1 tiedosto, 18.06.2024 00:17:47
[ + 1 | ]

Imuriarvostelu

[71245] [193725-ba788f2e6f14a9526221b06766d0cc0b.mp4] [3.62 MB] [352x656] [59.57s] [] []

saksa

(119)  · 

imuri

(68)  · 

kulli

(252)
18.06.2024 04:24:58
#628094 [+-] Piilota Suosittele

>>628077
Tunnustan, mulla on ihan sama juttu sen kans. Oon jo kohta 20 vuotta heitelly sitä pitkin seiniä, potkinu ja huutanu pihalla, että muut osakkaat meidän puolella ja tien toisella puolella ne vilautteli jengimerkkejä niin poikain kaa asetettiin pyyhkeet nurmikolle, riisuttiin meidän sandaalit ja ruvettiin pyllistelemään niille naapurin mutkuputkuuugailubuubailu sakille. Ne suuttu ja rupes kirkumaan ku mölyapinat niin heitettiin iso verkko niien päälle ja tehtiin niistä meijjän seksi/ruokaorjia. Ja koska me ollaan demokratia niin jokainen saa valita, että nusskkiko ensin ja tappaa sitten, tappaako ja nussii sitten sen jälkeen vaiko jos nussii ja samalla tappaa tai jos ensin tappaa ja aivan loppupätkässä sitten nussii niin tämä on niin erittäin monikulmainen asia, että - sori, partsilla oli mustavalkonen enkeli niin piti jutella sen kans hetki. Sano eksyneensä, oli menossa jonnekki festareille. En tiiä, ei kiinnosta.

19.06.2024 20:10:49
#628485 [+-] Piilota Suosittele

>>628335
Ei. Tosin tuli neljä päivää juopoteltua mutta vain kalijalla ku rupes vituttaan se serkun hyvästely. Eilen en sitte ottanu, mutta onneks tänään pääs taas harrastuksen pariin. Ei tää ihan suunnitelman mukasta oo ku pitäis olla yks ottopäivä ja pari juomatonta, mutta vitut semmosesta kunnes alakaa taas tasottumaan.

19.06.2024 23:59:55
#628608 [+-] Piilota Suosittele

>>628485
Mulla ois jos päättäsin, ja olisinkin päättänyt olla juomatta, mutta juhannus lähestyy, pitää tankata viinaa (kaljaa tosi hitaasti) että olen sitten kännissä.

[ 10 viestiä | ]