Paska paikka Paska paikka
Banaanin puhdistaja 2000 Banaanin puhdistaja 2000
Tosta tollanen havainne video Tosta tollanen havainne video
Hämmentävää, eiku Hämmentävää, eiku
Ompa outo Ompa outo
Hapsi vuoden isä Hapsi vuoden isä
Lähestyvän joulun kunniaksi pojuperjantai Lähestyvän joulun kunniaksi pojuperjantai
Heimosenkeimo bongattu Heimosenkeimo bongattu
Jokaiselle jotakin Jokaiselle jotakin
Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet? Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet?
Jack Daniels Jack Daniels
Nalle Nalle
Tää tapahtui siellä kirjastossa jossain suomessa Tää tapahtui siellä kirjastossa jossain suomessa
Peloittava perse Peloittava perse
Apu sateessa Apu sateessa
realistinen apu realistinen apu
Autovisa Chimera level! Autovisa Chimera level!
Ihana tonttu Ihana tonttu
Nikketöity maa, etelä afrikka on samalla viellä Nikketöity maa, etelä afrikka on samalla viellä
Luolaston runkkarit Luolaston runkkarit
Videoita Videoita
Sponsored by Riku Rikas Sponsored by Riku Rikas
En tiedä En tiedä
Apu bänd Apu bänd
 861 näyttökertaa, 11 viestiä, 4.44 MB, 1 tiedosto, 08.05.2024 12:19:55
[ + 1 - | ]

Vielä jonain päivänä

[70427] [tiedosto.mp4] [4.44 MB] [984x720] [16.24s] [] []

nato

(40)  · 

ryssät

(14)
08.05.2024 12:36:29
#619415 [+-] Piilota Suosittele

Venäjä ja USA ei ole ollut koskaan sodassa keskenään, eikä tule koskaan olemaan.

Pelkkää hämäystä.



Hämäys

08.05.2024 18:59:24 | 19:05:48
#619494 [+-] Piilota Suosittele

>>619464
Entä jos ne käyttäiski sitä legendaarista vetoa siitä pyssyttelypelistä missä piti korjata korkeutta ja voimaa kunnes pysty laukaseen MIRV:ejä niin monta ku vaan ehti ennen ku vihollinen tuhos sut?

ps. Scorched Earth

pps. Mikä se oli se hauska peli missä oli tyyliin neljä valtiota ja niiden johtajat joita pysty kans pamautteleen vituiksi tosi isoilla aseilla? Joku Amigalla vai 486-pyöriny peli jonka nimeä en muista millään? Valtiojohtajina oli vissiin Ronald Raegun ja muita vitsinimiä kuten Margaret Tatcher, Mao ja vissiin oisko ollu Stalinkin mukana.

Tää oli se eka:

08.05.2024 19:04:02 | 19:05:32
#619496 [+-] Piilota Suosittele

>>619494
entä jos pelasin siitä peliä jo pienenä?



Tosta on se moderni versio olemassa, noita oli muutama hyvä ydinsotapeli jonka nimiä en muista. Defcon oli vissiin yks

e:
Miks vitussa Ghanji on kaikissa civeissä ja muissa ydinsotapeleissä aina mukana? :D

08.05.2024 19:07:09
#619501 [+-] Piilota Suosittele

>>619496
Fukken win, just tuo! Kah, ohan teistä juutalaisista jotain hyötyäkin välillä - röh röh röh.

Ei vaan kyllä nuita kahta tuli runkattua aina ku oli mahollista. Palijon parempia pelejä ku Civ 1 tai edes 2. Kiitti löydöstä :D

09.05.2024 04:30:21
#619607 [+-] Piilota Suosittele

>>619415
Jep vittu mitä paskaa edes yrittää lietsoa kansaa sotajalalle. Kolmatta maailmansotaa ei ole olemassa, eikä tule vaikka kuinka yrittäisi. Medialta katoaa kasvot.

[ 11 viestiä | ]