Witness elämämkoulu US Witness elämämkoulu US
Hyvä koira Hyvä koira
ayy lmaoille ayy lmaoille
Kauhea uutinen Kiinalle Kauhea uutinen Kiinalle
sexy sanic sexy sanic
Lilliputti Lilliputti
Dio seikkailee 14 Dio seikkailee 14
Kissakimara Kissakimara
Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu
kissa ja nugetit kissa ja nugetit
Taasko kuvaat minua >:3 Taasko kuvaat minua >:3
Pelaako kukaan Pokemon Go? Pelaako kukaan Pokemon Go?
Patrick Patrick
Kimppa kivaa Kimppa kivaa
ei täältä mitään tipu ei täältä mitään tipu
Karvinen on Kuollut Karvinen on Kuollut
Samsung mainos Samsung mainos
Kesägummit Kesägummit
Tanssijat Tanssijat
Nigle me this Nigle me this
End game End game
Voihan perse Voihan perse
Aku Aku
Voi paska Voi paska
 861 näyttökertaa, 11 viestiä, 4.44 MB, 1 tiedosto, 08.05.2024 12:19:55
[ + 1 - | ]

Vielä jonain päivänä

[70427] [tiedosto.mp4] [4.44 MB] [984x720] [16.24s] [] []

nato

(40)  · 

ryssät

(14)
08.05.2024 12:36:29
#619415 [+-] Piilota Suosittele

Venäjä ja USA ei ole ollut koskaan sodassa keskenään, eikä tule koskaan olemaan.

Pelkkää hämäystä.



Hämäys

08.05.2024 18:59:24 | 19:05:48
#619494 [+-] Piilota Suosittele

>>619464
Entä jos ne käyttäiski sitä legendaarista vetoa siitä pyssyttelypelistä missä piti korjata korkeutta ja voimaa kunnes pysty laukaseen MIRV:ejä niin monta ku vaan ehti ennen ku vihollinen tuhos sut?

ps. Scorched Earth

pps. Mikä se oli se hauska peli missä oli tyyliin neljä valtiota ja niiden johtajat joita pysty kans pamautteleen vituiksi tosi isoilla aseilla? Joku Amigalla vai 486-pyöriny peli jonka nimeä en muista millään? Valtiojohtajina oli vissiin Ronald Raegun ja muita vitsinimiä kuten Margaret Tatcher, Mao ja vissiin oisko ollu Stalinkin mukana.

Tää oli se eka:

08.05.2024 19:04:02 | 19:05:32
#619496 [+-] Piilota Suosittele

>>619494
entä jos pelasin siitä peliä jo pienenä?



Tosta on se moderni versio olemassa, noita oli muutama hyvä ydinsotapeli jonka nimiä en muista. Defcon oli vissiin yks

e:
Miks vitussa Ghanji on kaikissa civeissä ja muissa ydinsotapeleissä aina mukana? :D

08.05.2024 19:07:09
#619501 [+-] Piilota Suosittele

>>619496
Fukken win, just tuo! Kah, ohan teistä juutalaisista jotain hyötyäkin välillä - röh röh röh.

Ei vaan kyllä nuita kahta tuli runkattua aina ku oli mahollista. Palijon parempia pelejä ku Civ 1 tai edes 2. Kiitti löydöstä :D

09.05.2024 04:30:21
#619607 [+-] Piilota Suosittele

>>619415
Jep vittu mitä paskaa edes yrittää lietsoa kansaa sotajalalle. Kolmatta maailmansotaa ei ole olemassa, eikä tule vaikka kuinka yrittäisi. Medialta katoaa kasvot.

[ 11 viestiä | ]