Tää on ihmeellistä vain koska meillä ei ole vielä China-Towneja. Me ei tiedetä kansana mitä on kiina-invaasio. Me tiedetään vasta neekerit hädintuskin. Väestönvaihto on olevinaan salakavala. Ja ne jotka siitä tietää, eivät saa puhua.
>>619596 Kiinassa ne pitää nenästään kiinni kun luulevat että ulkomaalaiset haisee, varsinki neekerit
Tää mitä tossa videolla tehdään, on ihan vitun naurettavaa pelleilyä. Mitään oikeutta tuo ei ole, vaan kusipäisyyttä. Sit postataaan video nettiin jotta kaikki näkee ton muijan, ja se on oikeutta koska kiinassa joku piti nenästään kiinni?
Jooooooooooooooooooo...!
[
11 viestiä
|
]
⭰
Valupertti kuulee kunniansa
Vammainen
joskus apu on tarpeen
Huhuu
derp
Suunta-aivo
Reivit
Luoja ei tunne armoa
The Avoongers Vs Star Wars
Vammaishälytys!
Annan silmät, mitä sinä annat?
Kehveli
Li Anderssonin seuraaja.
olenko vammainen
Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list