Ihana mies Ihana mies
joulukaaos joulukaaos
Ryppy ja Koponen saunassa osa VI Ryppy ja Koponen saunassa osa VI
neekerinki ois pitäny harjotella neekerinki ois pitäny harjotella
pyörii pyörii
Demonien lahtausta Demonien lahtausta
Kaikenlaista sitä Kaikenlaista sitä
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
kosto elää kosto elää
älä räplää niitä johtoja älä räplää niitä johtoja
Kisset työmaal Kisset työmaal
hienosti hävitetty hienosti hävitetty
kohta tulee tuet kohta tulee tuet
Joulukalenteri luukku 2. Joulukalenteri luukku 2.
neekeri juo olutta neekeri juo olutta
Purran perää kun saisi maistaa Purran perää kun saisi maistaa
haha en mä tarvi naista haha en mä tarvi naista
mä oon vaan töis mä oon vaan töis
volvo volvo
robottien kapina robottien kapina
hmmph omenna limpsaria hmmph omenna limpsaria
Katsoit sitä Katsoit sitä
tulin vain korjaamaan tulin vain korjaamaan
hieno tietokone hieno tietokone
 790 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 07.05.2024 23:19:02
[ + 3 - | ]

Ja maailma pelastui

[70421] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [588x680] [] []
tiedosto.jpg

08.05.2024 08:20:31
#619401 [+2] Piilota Suosittele

Tuonhan saa naksautettua sen verran taakse, ettei se lerpu ja sen voi kääntää niin, ettei se korkki ole nenän kohdalla..

08.05.2024 15:22:14
#619429 [+1] Piilota Suosittele

>>619357 Ei nuo kieltämättä ihan niin iso ongelma ole olleet, kun
jotkut testiporukat toi julki. Toki ihan periaatteesta se korkki
käännetään irti kuten ennekin.

Olematon ongelma, mutta täysin turha ja typerä toimenpide tuo
silti on näin euroopan sisällä. Käytännössä kaikki muoviroskasta meressä
tulee muutamasta maasta. Tuolla kiintokorkilla ei glopaalistikkaan käyttöön
otettaessa olisi näiden maiden ympäristöön paskaakaan merkitystä, kun
tapa on kuitekin heittää sinne rapakkoon itse pullokin.

09.05.2024 16:07:01
#619674 [+-] Piilota Suosittele

revin nuo aina irti ja sitten revin ne kaksi matoa kanssa irti jotka jää aina jäljelle ja tuikkaa suupieleen jos pullosta juo. voisi kasata ja kipata ne mereen kilpikonnien sun muiden merenelävien kaveriksi

[ 13 viestiä | ]