Tuplaägplöö Tuplaägplöö
Nigga stole my bike Nigga stole my bike
Hjalp! Hjalp!
Niin rento Shibekuva Niin rento Shibekuva
oh snap oh snap
rakkautta ensisilmäyksellä rakkautta ensisilmäyksellä
Pukki myöhästyi Pukki myöhästyi
Unexpected Jihad Unexpected Jihad
se aika vuodesta se aika vuodesta
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Creepypaska - Minun #metoo -tarinani Creepypaska - Minun #metoo -tarinani
Wii Bowling! Wii Bowling!
antiikkisia ansoja antiikkisia ansoja
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
Kissagifejä Kissagifejä
Päivittäinen koirakuva :3 Päivittäinen koirakuva :3
kissatko ei muka älykkäitä :3 kissatko ei muka älykkäitä :3
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
Näin eroat armeijasta Näin eroat armeijasta
öljynporauskolo? öljynporauskolo?
Riley Steele Riley Steele
Sunnuntaiaamu Sunnuntaiaamu
Renge ja Honoka :3 Renge ja Honoka :3
Päivän suunnitelmat Päivän suunnitelmat
 982 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 03.05.2024 13:36:29
[ + 3 | ]

Normaalille amerikkalaiselle suunniteltu

[70314] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [649x649] [] []
tiedosto.jpg

amerikka

(101)

läski

(489)

perse

(783)

wc

(118)
03.05.2024 18:12:37
#618148 [+-] Piilota Suosittele

siihen ku kehittää kolmoisrenkaan ni mahtuu samaan aikaan 3 istumaan. säästäis muuten vettä mut toi säiliö on myös kolminkertainen. eli menee vaan häiritseväksi isua siinä vierekkäin paskalla

03.05.2024 23:23:02
#618301 [+1] Piilota Suosittele

Miks ei myös syvyyssuunnassa. Aina osuu kikkeli reunaan, ja mulla ei edes ole mitään neekerinlerssiä joka toisaalta liottuisi siellä paskan sekana sitten.

04.05.2024 07:24:15
#618413 [+2] Piilota Suosittele

>>618301 Kironnu aina samaa. Joko pitelet kädellä lerssiä suoraan alaspäin tai nostat sen renkaan päälle. Ja jos nostat renkaan päälle nii lopulta kuset omille housuilles. Wc pöntön suunnittelija on pakko olla nainen.

04.05.2024 12:30:16
#618440 [+-] Piilota Suosittele

Meillä on vielä käyttökuntoinen vanha ulkohuussi navetan takana. Viisi reikää rivissä. Kolme täysikokoista ja kaksi pienempää ja matalammalla istuinosalla. Ei oo tarvinnu niin kauaa aamusella oven takana jonottaa, kun väkeä on enemmmälti.

[ 5 viestiä | ]