silmä silmä
Neekereiden rikoksista puhutaan oikeilla nimillä Neekereiden rikoksista puhutaan oikeilla nimillä
Pill.. pil.. pilalle menneet otokset Pill.. pil.. pilalle menneet otokset
Huumeiden käyttöhuone Huumeiden käyttöhuone
HUI HAI! HUI HAI!
Ihmis leikki Ihmis leikki
Verobear Verobear
Trial on upeeta Trial on upeeta
Ihana nainen Ihana nainen
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Viisu Viisu
vaara vaara
kiss kiss kiss kiss
fugged fugged
Sannan huumetesti Sannan huumetesti
tulevaisuus nyt tulevaisuus nyt
rauhoittava rauhoittava
Lewd Lewd
Kusipää Siikajoella Kusipää Siikajoella
Asiaa Asiaa
Neekerivyö Neekerivyö
Asiat (taas) tärkeysjärjestyksessä.. Asiat (taas) tärkeysjärjestyksessä..
Ajat muuttuvat Ajat muuttuvat
Hermione taikuroi Hermione taikuroi
 795 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.98 MB, 1 tiedosto, 22.04.2024 21:27:52
[ + 1 - | ]

ansa

[70030] [ansa.png] [3.98 MB] [1170x2111] [] []
ansa.png

ansa

(98)  · 

koira

(1229)  · 

vihaaja

23.04.2024 00:10:20
#616050 [+1] Piilota Suosittele

>>616018
Itseasiassa melko toimivia, vaikkei täysin kuitenkaan. Useat koirat haluaa hajun tolpasta ennen kusasua, ja tossa iso osa jättää kusematta noita kahta laatikkoa vasten ja kusee sitä vasten, jonka varressa ei ole nauloja.

23.04.2024 15:38:50
#616128 [+3] Piilota Suosittele

Niin no miksi se sessun pitää kusta toisten postilaatikolle, oven pieleen tai portille. Mulla on ollu 30 vuotta koira ja kaikki on osanneet kusta muualle ku toisten nurkkiin ja paskoa mettään eikä pyörätielle. Omistajasta kii koko homma.

24.04.2024 01:48:27
#616270 [+-] Piilota Suosittele

Mut koirat eivät pidä myöskään voimakkaista, sanotaan teollisuuskemikaaleista. Vähän tinneriä kylkeen tohon kaksoispostilaatikkoon niin toi yksinäisen postilaatikon omistaja voi tuikata ne tuleen..

24.04.2024 18:09:15
#616376 [+-] Piilota Suosittele

>>616128
Jeps! Koirani ymmärtävät hyvin mitä tarkoittaa "ei siihen", jos meinaavat "unohtaa". Jos taas ei ole muuta paikkaa kuin hoidetulle alustalle, niin sitä varten on taskussa pusseja isompaan vahinkoon, ja pienelle ei sitten vaan voi mitään.

23.10.2024 17:56:49 | 17:58:18
#654795 [+1] Piilota Suosittele

>>616376
>>616270
>>616065
Mä en jaksa uskoa että tällä on mitään tekemistä koirien kanssa, jos kameravalvonnasta kylttikin jesarilla vedetty juurikin postilaatikkoon kii. Tuli mieleen, onko tää tehty naapurien kakaroita varten jotka käy paskomassa postilaatikkoa ja nyt omistaja veti varoituksen laatikolle? Jos tuolla haluttais koiria vahingoittaa, niin ruuvit ois laudan läpi maassa törröttämässä ylöspäin jolloin tassuun sattuis kun se siihen kävelee.

Tossa on 2 parrua sivuilla, sekä vielä yksi tukemassa takaa. Sekin on vielä tuettu lisälaudoilla mitkä pilkottaa. Tossa on nähty niin vittuna vaivaa pelkästään laatikoiden kiinnitykseen, sekä kameravalvonnasta varoitettu ni luulen että naapurin kakarat useammat kerran paskonu tuon laatikot. Noilla ruuveilla tuskin on muuta tarkoitusta, kun toimia pelotteena ja sanattomana varoituksena penskoille.

[ 9 viestiä | ]