menetkös siitä :> menetkös siitä :>
jäätelökesä jäätelökesä
Sierra jättää sen Sierra jättää sen
Marsin matti & teppo Marsin matti & teppo
apple stand apple stand
Kissahattu Kissahattu
ei tuu virheitä ei tuu virheitä
Kuvakommentti Kuvakommentti
kisse meni rikki :3 kisse meni rikki :3
"Toivottavasti en ole tiellä yhtään" "Toivottavasti en ole tiellä yhtään"
kyseenalaistajamies kyseenalaistajamies
Koiruus Koiruus
jännityspylly jännityspylly
Memejuttuja Memejuttuja
Tuna must flow... Tuna must flow...
Flat earth is real. Flat earth is real.
Myslimi Myslimi
It's time, Jon ;__; It's time, Jon ;__;
Elmer1 :denin työpaikka Elmer1 :denin työpaikka
Viiksi-Wallu Viiksi-Wallu
pub markus pub markus
Kaksinaismoralismi Kaksinaismoralismi
Aurinkolataus käynnissä Aurinkolataus käynnissä
Viagraa :) Viagraa :)
 824 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 22.02.2018 16:41:54
[ + 5 - | ]

Ei me mitään tehty :3

[8095] [0.jpg] [0.03 MB] [613x411] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

koira

(1228)  · 

ilmeet

 · 

muikea

(30)  · 

börh

(1050)  · 

viattomat

 · 

syyttömät

22.02.2018 23:53:23
#31924 [+-] Piilota Suosittele

>>31796

Komento on kova mutta niin pitää ollakin, ihmisen on pidettävä kiireisenä jotta se ei ala hautoa vallankumousta tai muuta sellaista mikä ei sen herneenkokoisiin aivoihin kuitenkaan mahdu >:3

23.02.2018 15:12:34
#32077 [+-] Piilota Suosittele

>>31937

On varmaan ihanaa kun börheiden kanssa ei yksikään päivä ole samanlainen ja toisaalta kaikki päivät tavallaan on samanlaisia :3

"Niin on aina ollut ja niin on aina oleva"
- Sinuhe Börheäläinen
:3

23.02.2018 15:17:03 | 05:21:22
#32084 [+-] Piilota Suosittele

>>32077

No tänään sai alaselkälämmityksen kun mortti nukkui selän takana. Se suojeli mua möröiltä ja minä katsoin nukkumatin kanssa ettei kukaan tule seinän läpi :3

Aamulla käytiin hoitamassa vessahommelit porukalla, Mortti raksutteli mahan täyteen ja vääntäytyi takaisin sänkyyn. Lakanan alle tällä kertaa. Tuhinaa on kuulunut välillä, ei kummempia...

Elämän sietämätön börheys :3

Edit: herätys meni 12 päivällä, koska tuli syötyä vanilja-puolukkajogurttia (mortti sai kans nuolla kupin) ja katottua leffaa aamuyöhön. Bright (imdb)

23.02.2018 15:18:11 | 15:22:53
#32085 [+-] Piilota Suosittele

>>32084

Tasapainoinen selonteko. Mukava lukea tällaisia :3

Ja makuyhdistelmä myös, siis vaniljan pehmeys ja puolukan kirpeys, kiva et Morttikin tykkää :3

24.02.2018 00:54:52 | 00:55:33
#32330 [+-] Piilota Suosittele

>>32176

“A cat has absolute emotional honesty: human beings, for one reason or another, may hide their feelings, but a cat does not.”
- Ernest Hemingway

"Ei!" "Kis kis" "Se on mun!" "Kukas sinä olet?" "Mikä kissa se täällä?" "Morttilortti portti pakana, istui oven takana, mitä siellä tekemässä. Kakkebyllyjuttuja tekemässä"

- 3evill (kokoelma)

24.02.2018 01:00:10
#32337 [+-] Piilota Suosittele

>>32330

En huomaa oleellista eroa, kumpikin katkelma on börh :3

Naurahdin kyllä parikin kertaa Maikin köllöttelyvideon alun asialliselle toteamukselle "aktiivisesti tuossa makaa" ;3 Melkein ei edes kuulosta vitsiltä, koska ketkäpä suhtautuisivat lepäilyyn yhtä vakavasti kuin kissat :3

[ 10 viestiä | ]