kukkupillut kukkupillut
sinä et ole yksi meistä >:3 sinä et ole yksi meistä >:3
Covid-19 Covid-19
Popkornia Popkornia
o_o o_o
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Uppo-Nalle ja Erakko Uppo-Nalle ja Erakko
Niggers are fine Niggers are fine
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Aamen Aamen
Twitter Karen Twitter Karen
Trumpin hyväntekeväisyysjärjestö Trumpin hyväntekeväisyysjärjestö
Loppu se kiusaaminen Loppu se kiusaaminen
Korjasin kuvan Korjasin kuvan
Ihana nainen Ihana nainen
Takinkääntäjä Hitler Takinkääntäjä Hitler
johannan jarrut johannan jarrut
Franklin Franklin
Sähkölasku Sähkölasku
tanssia tanssia
Trouble Trouble
I regret nothing >:3 I regret nothing >:3
starbucks starbucks
Merman Merman
 767 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.98 MB, 1 tiedosto, 13.04.2024 22:35:27
[ + 1 | ]

Ryyppyrahaa

[69792] [1000021895.jpg] [3.98 MB] [4000x3000] [] []
1000021895.jpg

raha

(90)  · 

seteli

(31)  · 

massi

 · 

fyffe

 · 

tuohi

 · 

euro

(12)
13.04.2024 23:36:42
#614039 [+5] Piilota Suosittele

Vittu te gangsteri-nistit olette sitten tyhmää porukkaa. Aina esittelemässä rahoja ja sitten ihmetellään kun poliisi ratsaa asunnosta 50kg piriä ja noi hikiset rahat.

13.04.2024 23:49:45
#614042 [+2] Piilota Suosittele

Äkkiä kun ostaa Elisan osakkeita, ehtii mukaan saamaan kevään osingotkin, pari päivää osingon irtoamiseen.

Eli neljäsosa Elisaan, neljäsosa Cibus Nordiciin (kuukausiosinko), neljäsosa Sampoon (irtoamispäivä 26.4.) ja neljäsosa Telenoriin (7,65% osinko, irtoamispäivä 8.5.). Loppuvuodesta on sitten kaikista hyvät osingot taskussa ja extrarahaa ryypätä enemmän.

Anyway, aasialaisista naistenlehdistä ehdottomasti plussaa. Näyttävät hyviltä. Parhaat kuvat jakoon sieltä ja heti.

13.04.2024 23:57:07 | 00:00:42
#614046 [+2] Piilota Suosittele

>>614039
Viimeksi kun myin hieman arvokkaamman auton (noin 8K) yksityiselle, halusin rahat käteisenä kun kaikenlaisista petkutuksista varoitellaan ja silloin oli itselläkin vähemmän eri pankeissa tilejä niin harvoin kukaan suostuu ostamaan autoa ja odottamaan, että myyjällä oikeasti näkyvät eri pankissa rahat tilillä...

... niin silloin oli sitten SLK:n myynnin jälkeen lähes 8K kourassa. Olin vaihtamassa arkiautoakin juuri, joten laitoin rahat laatikkoon ja kuukauden päästä sitten Vehossa olin kauppoja tekemässä (silloin oli vielä Citroen-edustus Vehossa, että ei edes premiumia osteltu, sellaisiin sentään varoja ole) ja kysyin, että maksan suuren osan välirahasta ihan cash-cashilla, että ei kai ole ongelma. Myyjä totesi, että ei ole mikään ongelma vaan että on ihan normaalia ja että heillä yllättävän usein on vähän vanhempia ostajaäijiä, jotka kaivavat nuhruisia euroja tukon ja ostavat suoralla kaupalla käteisellä uusia Mersuja. Eipä siinä, kassan kautta sitten ja kone huutamaan ja kurlaamaan vajaat 8K rahaa ja kuitti Citroenin ostosta kouraan. Ei kyselty rahojen alkuperiä tai mitään kuten välillä pankeissa.

14.04.2024 02:49:05
#614098 [+-] Piilota Suosittele

>>614091
En valitettavasti laittanut. Kadun tätä suuresti.
En tainnut edes ottaa kuvaa. Kadun tätä todellakin suuresti.
Ja mitäpä sellainen vajaa 8 tonttua on. Andylläkin on 30 tonttua aina taskussa kitaraostoksiin.

14.04.2024 06:29:26
#614147 [+-] Piilota Suosittele

>>614098
Andy ja se toinen pelle ovat jotain mitä halveksun, mutta en niin pahasti kuin 2010-luvulla alkanutta.. miten sen nyt muotoilee kiroilematta -kulttuuria.

Vaan käyttäytyvät idioottimaisesti.

14.04.2024 10:54:54 | 15:20:19
#614224 [+4] Piilota Suosittele

En tiedä kumpi on säälittävämpää, tuo rahojen esittely, vai tuo kaikki muu, mitä kuvassa näkyy. Jos jonkin asian voi sanoa varmuudella, niin ainakin sen, että olet sinkku ja tulet sinkkuna pysymään.

[ 10 viestiä | ]