kaulapannan tarina ja kisun :3 kaulapannan tarina ja kisun :3
Hei isi kato mitä mä tein! Hei isi kato mitä mä tein!
Kaatuneiden neuvostosotilaiden muistomerkki Hangossa. Kaatuneiden neuvostosotilaiden muistomerkki Hangossa.
anime anime
Luolaston käyttäjien autot Luolaston käyttäjien autot
lihapallid lihapallid
voi ei :3 voi ei :3
Reissubörh Reissubörh
hinttiaanipäällikkö hinttiaanipäällikkö
Spruits Spruits
Viikon Jonne palkinto Viikon Jonne palkinto
Mal Mal
Koiran elämää Koiran elämää
Korona Korona
Poliittista pohdintaa, jälleen kerran Poliittista pohdintaa, jälleen kerran
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
mitä sinä human teet ?:3 mitä sinä human teet ?:3
Hagrid ja tulisiemenet Hagrid ja tulisiemenet
Ice-o-lated Coral! Ice-o-lated Coral!
karvasta pesää karvasta pesää
Suvakit kiteytettynä Suvakit kiteytettynä
Karen ei suostu lähtemään DMV:stä vaikka sillä ei ole syytä olla Karen ei suostu lähtemään DMV:stä vaikka sillä ei ole syytä olla
ankaraa on ankaraa on
tulkaa jo sisälle :3 tulkaa jo sisälle :3
 816 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.77 MB, 1 tiedosto, 12.04.2024 02:58:40
[ + 1 | ]

simpanssille banaani

[69737] [simpanssille_banaani.png] [0.77 MB] [496x944] [] []
simpanssille_banaani.png

ryssä

(246)  · 

palkkasotilas

 · 

neekeri

(1397)  · 

banaani

(60)  · 

kannattiko

 · 

palkka

(15)
12.04.2024 03:26:44
#613337 [+-] Piilota Suosittele

Noi ei vissiin saa kantaa aseita ennen kuin ovat ryssien upseereiden edessä jolloin niille heitetään juoksuhaudasta lippaita itsemurhamarssiin vihollisen tykistön paikallistamiseksi... jos heitetään edes silloin kuin kranaatteja :D

12.04.2024 08:17:35
#613347 [+-] Piilota Suosittele

Mahtaa nakertaa, kun elintasopakolaisena menee lentäen venäjälle.
Suomen raja laitettiin kiinni, että ei päästykkään vain marssimaan
tänne. Nyt tuon terroristi iskun jälkeen ryssätkin ovat varpaillaan
näiden kanssa. Eli ei ihme, että niitä on alkanut palautua kotiinsa
ihan omasta tahdostaan, kun riskinä on juurikin tuo, että ryssät
käyttävät tykinruokana ukrainassa.

[ 2 viestiä | ]