Viikset ajetaan Viikset ajetaan
Operaatio barbarossa Operaatio barbarossa
Rappuralli Rappuralli
Diippii Diippii
Pohjoinen börf :3 Pohjoinen börf :3
Anarkosyndikalismi Anarkosyndikalismi
Läski Paska ja kehitysvammainen Läski Paska ja kehitysvammainen
Kumpi näyttää doupatulta? Kumpi näyttää doupatulta?
kjeh kjeh kjeh kjeh
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
sätiedotus sätiedotus
Deal with it Deal with it
Oh shit, I'm sorry Oh shit, I'm sorry
Turppi Intissä Turppi Intissä
Boing Boing
Viiksekkäät kamut Viiksekkäät kamut
hyvää itsenäisyys päivää hyvää itsenäisyys päivää
Jonne leikkii barbiella Jonne leikkii barbiella
Lepää börheytenä :3 Lepää börheytenä :3
Börhkasvi Börhkasvi
Suomenmaan sankarit Suomenmaan sankarit
Ilmapallotaiteilija piristää päivää Ilmapallotaiteilija piristää päivää
Wake Sayori up before you go go Wake Sayori up before you go go
 758 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.55 MB, 1 tiedosto, 20.02.2018 22:51:49
[ + 5 - | ]

Jonotusmusiikin taikaa


esko

(55)  · 

karvinen

(83)  · 

osku

(11)  · 

jonotusmusiikki

 · 

puhelin

(88)  · 

lasagnacat

(8)  · 

songbird

21.02.2018 22:45:12
#31505 [+-] Piilota Suosittele

>>31495

Hyvä päätös, etenkin mitä tulee videon viimeiseen 7 minuuttiin >:3

Tanssivideon osalta tosin tarkoitin "häiritsevyydellä" ihan vain sitä että olis ehkä normaalimpaa pyytää omaa lajitoveria tanssimaan kuin lemmikkiä :3

21.02.2018 22:58:28 | 23:00:19
#31517 [+-] Piilota Suosittele

>>31513

Mulle taas toimii se kontrasti joka on lamen alkuperäismateriaalin ja överin videon välillä :3

Kissa tanssittaa herkkupaloja yhtä suurella tunteella kuin Maikki kesäisellä pihamaalla :3

21.02.2018 23:02:28
#31522 [+-] Piilota Suosittele

>>31520

Nii-in, pitää olla vastakappaleet tasapainossa että kokonaistasapaino säilyy :3 Yö ja päivä, musta ja valkoinen, yin ja yang, Maikki ja Mortti... :3

21.02.2018 23:09:57
#31527 [+-] Piilota Suosittele

>>31524

Herkkupala = Sormi

Olinpas böhelö.

Uneksuvia kissoja voi siirtää ihan minne vaan kuule, parhaimmillaan haukottelevat ja kehräävät. Been there done that :333

[ 16 viestiä | ]