Iltasatu Iltasatu
Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929) Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929)
kinner muna apu apustus kinner muna apu apustus
Vesikatit Vesikatit
bileet bileet
kissat kissat
näin kohdellaan eläimiä/oikein kasvatettu näin kohdellaan eläimiä/oikein kasvatettu
raikun sparrikaveri raikun sparrikaveri
Kerta 5evill laittaa brittimediaa, niin laitan itsekkin Kerta 5evill laittaa brittimediaa, niin laitan itsekkin
emme pääse ylös :3:3 emme pääse ylös :3:3
Lautapeli Lautapeli
Maisema Maisema
Venyttelisitkö? Venyttelisitkö?
Suddenly Vivamort! :3 Suddenly Vivamort! :3
Sisters Sisters
Supermarketti Supermarketti
The Exam - Mr. Bean (OV) The Exam - Mr. Bean (OV)
Vauhdin hurmaa Vauhdin hurmaa
Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna
talousnero22 talousnero22
Tweety Trump Tweety Trump
Stackenblochen Stackenblochen
Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla
vettä vettä
 819 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 18:49:22
[ + 5 - | ]

Ohje

[69064] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1019x938] [] []
tiedosto.jpg

jutku

(89)  · 

homer

(38)  · 

juutalainen

(178)  · 

kuvakommentti

(290)  · 

jews

(12)
22.03.2024 19:39:52
#608218 [+-] Piilota Suosittele

>>608209
Eli älä puolustaudu terroristeilta? No sehän on selvää. Juutalaiset ovat erittäin rasistista porukkaa, siinä missä me muut länsimaalaistuneet suorastaan massahaalimme potentiaalisia terroristeja ja murhaajia tänne.

Kaikki palestiinalaiset pitäisi tappaa, koska sieltä kasvaa heti uusi terroristisolu vaikka hamas tuhottaisiin.

22.03.2024 19:48:58 | 19:49:54
#608223 [+-] Piilota Suosittele

>>608218
Ei se Hamas myöskään poistu vaikka Gazan tuhottais. Isoimmat pamput ole sinne jäänyt kun tivoli alkoi

Jasser Arafat piti aikoinaan edes jotain rotia, vaikka mikään pyhimys sekään ollut

23.03.2024 22:04:05
#608661 [+-] Piilota Suosittele

Juutalaiset sanovat: tappakaa naiset, lapset, vanhukset ja mieluusti eläimetkin, jos heillä sellaisia on.

Minun on helppoa olla hiukan eri mieltä.

24.03.2024 02:04:06
#608780 [+-] Piilota Suosittele

>>608223
Mossad hoitaa isoimmat pamput, kesti siinä sitten tunti, vuosi, tai vuosikymmen. Natseja kaappasivat vielä 70-luvulla, ja myös edelleen lähinnä etelä-Amerikasta vain hirttääkseen.

Natseja ei ole paljoa jäljellä, mutta niitä metsästävät silti.

[ 7 viestiä | ]