Termostaatti <3 Sinko Simo Termostaatti <3 Sinko Simo
;)) ;))
Blacklight Secrets Blacklight Secrets
kohtaaminen rannalla kohtaaminen rannalla
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
1 Man 1 Jar 1 Man 1 Jar
että mitähän vittua ? toi moskun brofiili on rikki että mitähän vittua ? toi moskun brofiili on rikki
Vaimo ja hellu... eiku Vaimo ja hellu... eiku
Lentävä börh Lentävä börh
Curiosity killed the cat, but satisfaction brought it back Curiosity killed the cat, but satisfaction brought it back
ooppaa ooppaa
Hitler's Hund Hitler's Hund
daevoo huollosa,, daevoo huollosa,,
siivet perkele siivet perkele
Hawkingin viimeiset sanat Hawkingin viimeiset sanat
Helpompi ratkaisu :3 Helpompi ratkaisu :3
Luolastolainen luonnossa Luolastolainen luonnossa
HERÄTKÄÄ♂HOMONTAIN♂HERRANI HERÄTKÄÄ♂HOMONTAIN♂HERRANI
Hehe Hehe
Porukka runkkaa taas basessa Porukka runkkaa taas basessa
Ihme räpeltäjä :3 Ihme räpeltäjä :3
Hiustenkuivaaja :3 Hiustenkuivaaja :3
Amerimutt Amerimutt
Vei koko käden Vei koko käden
 842 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.93 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 16:04:24
[ + 8 - | ]

vitun neekeri et koske mun autoon

[69045] [tiedosto.mp4] [0.93 MB] [408x720] [7.32s] [] []

neekeri

(1397)  · 

kuolee

(9)
22.03.2024 18:49:17
#608176 [+1] Piilota Suosittele

>>608170
Joissaki osavaltioissa riittä, että sulle tulee tunne, että sinua tai omaisuuttas uhataan. Tuolla varmaan sai puolustaa omaisuuttaan sitten noin.

22.03.2024 20:11:56
#608245 [+-] Piilota Suosittele

>>608176 Jossakin valtioissa pitää olla kongreettisempi vaara
oman oikeusturvan takia, mutta sitten on noita, joissa mikätahansa
hyökkäys terveyttä tai omaisuutta kohtaan voidaan lopettaa
hyvinkin nopeasti. Toki melko varmaa on, että tämän keissin
aineisto käydään läpi tarkemmin. Koska oletettavasti aseeton
ja potki autoa, että olisko pitäny ensin aseen kanssa pyytää
nätisti jättämään pirssi rauhaan.

Kuvakulmasta ja piippulinjasta päätellen ainakin ensimmäinen
laukaus lähti suoraan rintaan toinen mahdollisesti vatsan seutuville.
Eli hyvin mahdollista, että ei enää avata peliä eikä potkita autoja.

23.03.2024 02:19:36
#608372 [+-] Piilota Suosittele

Jos sattuu asumaan sellaisessa osavaltiossa, jossa omaisuuden turvaaminenkin sallii kuolettavan voiman käyttämisen, niin täytyy olla kyllä melko vitun idiootti tai reilusti aineissa ryhtyessään potkimaan toisen autoa.

[ 8 viestiä | ]