Onkohan tää näiden yritys tienata internetistä rahaa uudella meemibiisillä, vai onko tää rehellisesti ilosta syntynyt musikaalinen ilmaisu ilman visiota tulevasta? Jotenki epäilen että pappa on kuullut jonkun ievan polkka remixin ja keksiny että "mähän vedän kanssa tolleen" miljoonien katsojien toivossa. Mutta eihän siinä ja yhtä kaikki.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Keimo kaupassa
lassie
Hippi, homot, vassari ja läski
Rainer ja Natja
Ihana Tiina
mannekiini
Pawmaster
työtön
yön raineri ^^
Ei ne kaikki...
murtovarkaudet euroopassa
mukavat naapurit
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella