italiassa italiassa
Phoenix floe Phoenix floe
Ihana nainen Ihana nainen
Teki taidetta Teki taidetta
viheltäen lensi viheltäen lensi
Vitun köyhät, miksi ette tienaa? Vitun köyhät, miksi ette tienaa?
Suklaata Suklaata
väärinymmärretty väärinymmärretty
Makes sense Makes sense
ma tahto ma tahto
Maatilan elämää Maatilan elämää
Erikoiset soittimet Erikoiset soittimet
sinne vaan sinne vaan
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
Pikkelssille ei vittuilla Pikkelssille ei vittuilla
vien sen silti vien sen silti
Big Jack Big Jack
Ei käy ihan täysillä Ei käy ihan täysillä
Kertokaapa Kertokaapa
tässä on pehmeä tässä on pehmeä
Huonot uutiset Huonot uutiset
Ankat Ankat
Kakkua Kakkua
Harhat tulille. Se musta töpö on gps antenni Harhat tulille. Se musta töpö on gps antenni
 749 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.07 MB, 1 tiedosto, 21.03.2024 20:17:37
[ + 5 - | ]

Poika ja varis

[69006] [axyE7oK_460sv.mp4] [5.07 MB] [406x720] [54.73s] [] []

21.03.2024 21:16:21
#607855 [+-] Piilota Suosittele

Perheellä oli monivuotinen "lemmikki" harakka. Söi kädestä, pomppi mukana, istui olkapäällä jne. Selvisi omillaankin. Eräänä päivänä lintu vain oli kadonnut ;_; Eikai niin tavaton tarina korvessa asuville.

21.03.2024 22:11:17
#607873 [+1] Piilota Suosittele

>>607855
Meidän nurkilla oli vastaava yhteislemmikki, sekin harakka.

Kun se yht'äkkiä vaan katosi, niin parin viikon sisällä pelokkaat lapset tulivat itkien kertomaan aikuisille, että jyrki oli antanut sille ruokaa ja löyönyt LUJAA jollain mailanpätkällä. Harakka oli vielä yrittänyt turvaan, mutta mm. katkennut siipi esti lentämisen ja joku muu osuma tehokkaan hyppimisen, joten jyrki sai kiinni ja hakkasi sillä jonkin mailanpätkällä kunnes harakka lakkasi liikkumasta.

Näyttivät sitten mihin olivat haudanneet harakan.

22.03.2024 02:47:25
#607993 [+-] Piilota Suosittele

>>607934
Jyrki sai kunnian syödä osan uhristaan.

Kaksi viikkoa mätäkuun aikaan noin 10cm syvälle peitetyssä haudassa takasi pilaantunutta syötävää, mutta söi osan silti.

10.10.2024 09:14:01
#652332 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli muksuna sellanen paska ilmakko ni ammuin harakan puusta, se ei pystyny lentää mutta hyppi eteenpäin vaikka päästelin siihen varmaa 30 luotia, no kyllä se lopulta kuoli.
Sit sain 5,5mm ilmakon kiikarilla, sillä oli metka ampua räkättejä. Olin myös siilien suojelia ja ammuin harakat ja varikset.
Olin iha hullaantunu siitä hommasta jossain kohtaa, heräsin 5 aikaa aamulla kesäsin ja menin väijyyn pellon reunaan, silloin oli otollisin aika ampua räksiä.
No mikä nyt olikaan hienompaa ala-aste ikäsenä kuin oma pyssy.
Isä laitto kyllä hommalle topin kun naapurin ukko käräytti mut isälle et ajelen mopolla ilman kypärää pitkin kyliä ase selässä. Mut ei se ollu ysärin alussa niin justiinsa sellasessa pikkukylässä.

[ 7 viestiä | ]