iines sheivannu iines sheivannu
Bark Souls Bark Souls
Aina miehen vika Aina miehen vika
Stop! Stop!
Nyt lähtee Nyt lähtee
Epähyväksyttävä Epähyväksyttävä
val & mal malloy val & mal malloy
Oulun valtuuston menoa Oulun valtuuston menoa
Isänpäivä huomenna Isänpäivä huomenna
Vumpalouskan isoisä poltti piippua Vumpalouskan isoisä poltti piippua
Eri asia Eri asia
Pakko jatkaa menoa Pakko jatkaa menoa
Vegaanius Vegaanius
Darwin palkinto Darwin palkinto
Angela Angela
he is so gay ( @kenway ) he is so gay ( @kenway )
Kylpysuola Kylpysuola
Kohtaamisia kaupoilla osa 98 Kohtaamisia kaupoilla osa 98
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
viulisti ja avustaja :3 viulisti ja avustaja :3
Pervitiinin vaikutukset Pervitiinin vaikutukset
Koirulanssi Koirulanssi
Diamonds Are Forever Diamonds Are Forever
hahaha.. Ihmeteltävää kyllä löytyy hahaha.. Ihmeteltävää kyllä löytyy
 749 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.07 MB, 1 tiedosto, 21.03.2024 20:17:37
[ + 5 - | ]

Poika ja varis

[69006] [axyE7oK_460sv.mp4] [5.07 MB] [406x720] [54.73s] [] []

21.03.2024 21:16:21
#607855 [+-] Piilota Suosittele

Perheellä oli monivuotinen "lemmikki" harakka. Söi kädestä, pomppi mukana, istui olkapäällä jne. Selvisi omillaankin. Eräänä päivänä lintu vain oli kadonnut ;_; Eikai niin tavaton tarina korvessa asuville.

21.03.2024 22:11:17
#607873 [+1] Piilota Suosittele

>>607855
Meidän nurkilla oli vastaava yhteislemmikki, sekin harakka.

Kun se yht'äkkiä vaan katosi, niin parin viikon sisällä pelokkaat lapset tulivat itkien kertomaan aikuisille, että jyrki oli antanut sille ruokaa ja löyönyt LUJAA jollain mailanpätkällä. Harakka oli vielä yrittänyt turvaan, mutta mm. katkennut siipi esti lentämisen ja joku muu osuma tehokkaan hyppimisen, joten jyrki sai kiinni ja hakkasi sillä jonkin mailanpätkällä kunnes harakka lakkasi liikkumasta.

Näyttivät sitten mihin olivat haudanneet harakan.

22.03.2024 02:47:25
#607993 [+-] Piilota Suosittele

>>607934
Jyrki sai kunnian syödä osan uhristaan.

Kaksi viikkoa mätäkuun aikaan noin 10cm syvälle peitetyssä haudassa takasi pilaantunutta syötävää, mutta söi osan silti.

10.10.2024 09:14:01
#652332 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli muksuna sellanen paska ilmakko ni ammuin harakan puusta, se ei pystyny lentää mutta hyppi eteenpäin vaikka päästelin siihen varmaa 30 luotia, no kyllä se lopulta kuoli.
Sit sain 5,5mm ilmakon kiikarilla, sillä oli metka ampua räkättejä. Olin myös siilien suojelia ja ammuin harakat ja varikset.
Olin iha hullaantunu siitä hommasta jossain kohtaa, heräsin 5 aikaa aamulla kesäsin ja menin väijyyn pellon reunaan, silloin oli otollisin aika ampua räksiä.
No mikä nyt olikaan hienompaa ala-aste ikäsenä kuin oma pyssy.
Isä laitto kyllä hommalle topin kun naapurin ukko käräytti mut isälle et ajelen mopolla ilman kypärää pitkin kyliä ase selässä. Mut ei se ollu ysärin alussa niin justiinsa sellasessa pikkukylässä.

[ 7 viestiä | ]