Bongo Cat Africa Bongo Cat Africa
nörtti valitsee linuxin nörtti valitsee linuxin
Minimoni Minimoni
Kuva ei tarvitse otsikkoa Kuva ei tarvitse otsikkoa
Get to the choppa! Get to the choppa!
Tila-avaruutta hyväksikäyttävä Rhino ryöstää salkun Tila-avaruutta hyväksikäyttävä Rhino ryöstää salkun
Unohdus. Unohdus.
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
Hyvä jakso Hyvä jakso
Salad Fingers Salad Fingers
Sängynvalloittajat :3 Sängynvalloittajat :3
Ghost caught on tape Ghost caught on tape
Heist-Hakkarainen Heist-Hakkarainen
"Mistä tietää että on liian kännissä?" "Mistä tietää että on liian kännissä?"
Gay Gay
Ei Ei
mämmi mämmi
Hommat hoidossa :3 Hommat hoidossa :3
Viina kisse Viina kisse
Ollaan pelkkiä kavereita... Ollaan pelkkiä kavereita...
Perjantai, pakko ottaa Perjantai, pakko ottaa
Georgette. Georgette.
#honestmistake #honestmistake
vuosipäivä vuosipäivä
 930 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.69 MB, 1 tiedosto, 17.03.2024 00:08:34
[ + 5 | ]

Vaalit venäjällä

[68822] [tiedosto.mp4] [3.69 MB] [1280x720] [14.19s] [] []

venäjä

(491)  · 

ryssä

(246)
17.03.2024 01:07:13
#606764 [+4] Piilota Suosittele

Kaveri ystävällisesti varmistaa, että se numero tulee kirjoitettua selkeästi. Suomessa ykköset ja seiskat menevät sekaisin... Venäjällä ei.

17.03.2024 01:33:33
#606767 [+1] Piilota Suosittele

Kopeissa ei ole pöytää missä kirjoittaa ehdokkaan numeroa tai edes taulua mistä tarkistaa ehdokkaiden numeroita.

17.03.2024 08:05:50
#606793 [+-] Piilota Suosittele

>>606767 joo itsestäkin vaikutti feikille.. on symboleja joka puolella, commandopipot jne.. mutta ei silti välttämäyyä ole feikki :D vaikea sanoa.

17.03.2024 12:35:19
#606814 [+-] Piilota Suosittele

>>606793 Rehellisyyden nimissä kenellekkään edes tuon valtion
sisäpuolella ei pitäs olla hirveän epäselvää, että onko sillä
itse äänestämisellä mitään merkitystä. Tulos on jo päätetty kauan ennen vaaleja.

Vitsillä voidaan ottaa veikkauksia, että kuinka suurilla numeroilla Putini
voittaa vahvimman haastajansa. Onko ne jotain 60-40% Joka taas antaisi
virheellisen kuvan, että häntä ei oikeasti tuettaisi kansan puolesta.
Vai mennäänkö ihan pohjoiskorea meiningillä ainakin se 95% eduksi.

Oma veikkaus on jotain 78% puolesta, että edes yritetään esittää
demokraattista.

[ 7 viestiä | ]