tuolla on vähän makua tuolla on vähän makua
Elämme yhteiskunnassa Elämme yhteiskunnassa
Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj Propagandaa oppikirjassa: "Haluatko antaa mediatilaa pelkoj
Rambolla on asiaa Rambolla on asiaa
Seksi olli Seksi olli
Miten meni niinku omasta mielestä Miten meni niinku omasta mielestä
heh heh
kosketinsoitin kosketinsoitin
Eläinvideo Eläinvideo
Moi! Moi!
Rakennusala on vaarallinen Rakennusala on vaarallinen
Vaatelahjoitus Vaatelahjoitus
/woooosh /woooosh
Ryssän Narnia Ryssän Narnia
Hyvää syntymäpäivää Nick! Hyvää syntymäpäivää Nick!
Gay Gay
hyvä idea hyvä idea
pierase pussiin pierase pussiin
Kun yksi ei riitä... Kun yksi ei riitä...
turvaväli turvaväli
maturea maturea
Nimi Nimi
poikaystävä poikaystävä
Koska Hitler Koska Hitler
 921 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 15.03.2024 19:30:16
[ + 3 | ]

Tätä kaikkea Persut eivät ole

[68797] [Tata_kaikkea_Persut_eivat_ole.jpg] [0.04 MB] [526x677] [] []
Tata_kaikkea_Persut_eivat_ole.jpg

15.03.2024 19:47:16
#606503 [+5] Piilota Suosittele

Aivan niinkuin sinä joka olet valmis muuttamaan mieltäsi, tai kaivamaan nenäsi ulos omasta ylemmyyttä tuntevasta peräaukostasi.

15.03.2024 20:32:48
#606506 [+3] Piilota Suosittele

Perussuomalaiset pääs muuten hallitukseen vuos sitten vaikka hame vähän heilahtikin, vituttaakohan vassareita 🤔

16.03.2024 09:59:17
#606649 [+2] Piilota Suosittele

Kohdat 3 ja 4 pitäisi kaikkien ymmärtää ja aina ei ole kyse takinkäännöistä vaikka monesti se toinen puoli näin kovasti haluaakin mainostaa. Sitä taas kutsutaan politiikaksi tai jopa ääriajatteluksi.

31.03.2024 14:38:46
#610823 [+1] Piilota Suosittele

>>606502
Veikkaisin, että tuo on se miten wokettajat haluaa nähdä itsensä. "minä ja minä ryhmä hyvä, toinen ryhmä paha, me kaikki hyvä, toinen ryhmä kaikki huono"

1. noh rinnastaisin kirjojen sensuroinnit ja myynnin kieltämisen entisaikojen (ja tän päivän muslimien) kirjojen polttamiseen
2. woket tuntuu kyllä ajattelevan enemmän tunteilla kuin mitä tiede meille kertoo asioiden todenmukaisuudesta
3. noh kohtaan 2 liittyen, niin vaikka tulis tieteellistä matskua mikä kumoaa niiden käsityksen niin ei se mieli vaan tunnu muuttuvan
4. no tää jopa vois periaatteessa olla ainakin osittain totta paitsi tilanteissa "minä ja minä ryhmä hyvä, toinen ryhmä paha, me kaikki hyvä, toinen ryhmä kaikki huono" eli varmaan puolet ajasta
5. nojaa, tää nyt ei voi pitää millään paikkansa jos wokeja kuuntelee
6. noh jos empatia on "nähdä toisen silmistä" niin sanosin että varmaan taas osittain paitsi tilanteisa "minä ja minä ryhmä hyvä, toinen ryhmä paha, me kaikki hyvä, toinen ryhmä kaikki huono" eli varmaan puolet ajasta
7. no täs ois varmaan taas tää "minä ja minä ryhmä hyvä, toinen ryhmä paha, me kaikki hyvä, toinen ryhmä kaikki huono" eli yhteistyö riippuu siitä kenen kanssa sitä pitäis tehä, väärin ajattelevien kanssa tuskin kauheen hyvin onnistuu
8. noh hohhoijaa, taas mennään tähän samaan copypastaan, eli riippuu varmasti kenen oikeuksista puhutaan, väärinajattelijoiden oikeudet ei ainakaan tunnu paljoa kiinnostavan
9. niinno riippuu varmaan taas kenen kullttuurista puhutaan, tuntuu olevan että esim muslimeiden kulttuuri tuntuu olevan jostain syystä arvokas vaikka on kauempana omista arvoista kuin esim kristittyjen kulttuuri joka on lähempänä omia arvoja mutta tuntuu silti olevan täysin arvoton. taiteesta en tiedä mutta eiköhän sekin.
10. no ainakin niin kauan kun saa avokaadot leivälle, eksoottiset siemenet smoothieen ja uuden iphonen

[ 7 viestiä | ]