löysin pelin löysin pelin
Härmäläinen taistelulaji Härmäläinen taistelulaji
Muna tonne Muna tonne
Soittamaan siis Soittamaan siis
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
Trivago! Trivago!
Olitkos nukkumassa? Olitkos nukkumassa?
Sea doggos Sea doggos
Dunkkaa oreoo Dunkkaa oreoo
onpas makoisaa :3 onpas makoisaa :3
Ei janota Ei janota
Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua" Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua"
Kellotan juuri sinua <3 Kellotan juuri sinua <3
Maratooni Maratooni
Lattiapizza Lattiapizza
Team Vrigin <-> Chad Team Vrigin <-> Chad
Kissat elämän taiteilee ;3 Kissat elämän taiteilee ;3
Bass Bass
Prkl Prkl
Päivällinen Päivällinen
Ullatuus Ullatuus
Ah shit Ah shit
Heräsin YYYYAAAAH! :3 Heräsin YYYYAAAAH! :3
Itkettää oikeen Itkettää oikeen
 1 212 näyttökertaa, 17 viestiä, 10.74 MB, 1 tiedosto, 07.03.2024 12:28:34
[ + 4 | ]

Ihana nainen

[68433] [tiedosto.mp4] [10.74 MB] [604x1080] [53.94s] [] []

läski

(489)  · 

perse

(784)  · 

nainen

(2351)  · 

kehopositiivisuus

(68)  · 

ghetto perse

(8)  · 

ruma

(136)  · 

roskahuora

 · 

kaloriina

(58)  · 

ihra

(49)  · 

rasva ritva

(15)  · 

ihra iida

(8)  · 

selluliitti sanna

(10)  · 

mätisäkki

(62)  · 

neekeri perse

07.03.2024 12:45:41
#603904 [+1] Piilota Suosittele

Siis miten se kaikki laski on perseessä? Miten selittäkää nyt joku että miten tuommonen voi olla mahdollista? Mut miten hitto tuo käy paskalla. Tai miten se pyyhkii perseensä?

07.03.2024 13:57:54 | 14:00:06
#603932 [+-] Piilota Suosittele


#603904 Genetiikka, naisista tulee päärynöitä, miehistä omenoita. Mut minkähänlaista tuskaa tuottaa kiivetä nuo portaat takas hotellihuoneeseen?

07.03.2024 16:31:04
#603968 [+-] Piilota Suosittele

>>603942 Tääläpäin kans oli kaveri tiedustellu, että miks eräs
isäntä niin valmiiksi tuhdin emännän oli ottanut.
Vastauksena sai, että ahneuksissaan.

07.03.2024 22:03:06
#604150 [+-] Piilota Suosittele

tuolla elopainolla kun astuu raput polvi suorana, niin rikkoo jokainen porras nilkkaa, polvea ja lonkkaniveltä silleen "ihan kivasti", eli kulumia tulee ihan tuhannen taatusti.

Hoikkanakaan ei pitäisi tehdä samaa, mutta tuolla painolla jokainen askel tekee jotain vahinkoa. Toisaalta tuolla painolla kaatuu nenälleen jos yrittää jalka hiukan koukussa tipauttaa massa seuraavalle askelmalle, kun ei varmasti lihakset riitä.

[ 17 viestiä | ]