Nordean konttori Nordean konttori
Ilmastokyylä mulkoilee Ilmastokyylä mulkoilee
Linda Julia <3 Linda Julia <3
Yksinäinen pyssymies käveli baariin Yksinäinen pyssymies käveli baariin
Fuuu fighters Fuuu fighters
aki ja markku aki ja markku
korkeajännitys korkeajännitys
Sähkäri Sähkäri
Lihava nainen Lihava nainen
suihku rikki suihku rikki
Mr Pihvi Mr Pihvi
Skodan viritystä Skodan viritystä
Ainakin ovat rehellisiä ;D Ainakin ovat rehellisiä ;D
Pihvi Pihvi
Slayjer festareilla Slayjer festareilla
ihan 5/5 ihan 5/5
varokaa astumasta lehtien päälle varokaa astumasta lehtien päälle
Olet äkäinen nälkäisenä Olet äkäinen nälkäisenä
massijäbä massijäbä
Ihan helvetin hapanta Ihan helvetin hapanta
Tällä hetkellä viimeinen omakuva Tällä hetkellä viimeinen omakuva
Kyrvänsyylä ja hupiukko Kyrvänsyylä ja hupiukko
Seek heil :-D Seek heil :-D
Nopee ja .... Nopee ja ....
 913 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.4 MB, 1 tiedosto, 15.09.2022 21:18:17
[ + 1 - | ]

Paranoidit skitsofreenikot

[67540] [paranoid-schizophrenics.mp4] [6.4 MB] [480x360] [139.16s] [] []

skitsofrenia

(8)  · 

valvonta

 · 

apu

(365)
15.09.2022 23:00:20
#599143 [+1] Piilota Suosittele

>>599139
Onion news network :D

https://www.theonion.com/

Yhellä tyypillä melkeen suvussa oli paranoidi skitsofrenia. Se jatkuvasti etti kämpästä mikrofooneja ja oletti, että sitä vakoillaan koko ajan. Oli muuten aikanaan kehittämässä kännykkäverkkoa niin vissiin stressi ja sen oman äidin skitsofreniatausta sitten olivat liikaa. Päätti lopulta päivänsä parvekkeella pamauttaen aivonsa pitkin seiniä. Jätti jälkeensä piilotetun lapun: "Olen pahoillani XXX, en voinut muutakaan".

Taloyhtiössäkin oli yks skitso. Valitti jatkuvasti vuokranantajalle, että kaikkialla paukutellaan ovia, saunotaan yöllä ja radiot sekä televisiot huutaa ympäri vuorokauden. Ramppas myös häiriköimässä naapureita selittäen aivan pimeitä kuvittelemistaan äänistä ja vaati lopettamaan möykkäämisen. Onnistu jopa saamaan kolmivuorotyötä tekevän hoitsun muuttamaan pois, kun sano että ei jaksa sen häiriköintiä enää kun pitäis välillä saaha nukuttuakin. Lopulta vuokranantaja sitten ilmotti, että jos se vielä kerrankin häiriköi muita asukkaita tai tekee aiheettomia ilmotuksia niin se ja äijänsä häädetään. Kulki sen jälkeen pää tissien välissä ja puhu kaikille vaan kuiskaamalla. Varmaan johonki pöpilään se sitten lopulta kärrättiin tai vähintäänkin muuttivat muualle.

[ 7 viestiä | ]