Ihana nainen Ihana nainen
Janoinen mies Janoinen mies
Taas sähköpotkulautojen takia onnettomuus Taas sähköpotkulautojen takia onnettomuus
Miten tehdään Leevien biisi Miten tehdään Leevien biisi
Niin miksiköhän syntyvyys ja onnellisuus laskee jatkuvasti? Niin miksiköhän syntyvyys ja onnellisuus laskee jatkuvasti?
Luolastomiitti 2025 Luolastomiitti 2025
Ihana nainen Ihana nainen
Uusi pulloteline Uusi pulloteline
Katuruokaa Katuruokaa
Ei se ole tyhmä joka pyytää Ei se ole tyhmä joka pyytää
läskit läskit
Juoppojen taistelu Juoppojen taistelu
Ryssä sai mitä tilasi Ryssä sai mitä tilasi
Tissit Tissit
paavi paavi
pikakassakusetus pikakassakusetus
heitä kikflip heitä kikflip
Iso H ja negge Iso H ja negge
Pylly Pylly
Perhepotretti Perhepotretti
sitä oikeeta sitä oikeeta
Ihania naisia Ihania naisia
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
 450 näyttökertaa, 1 viesti, 0.34 MB, 1 tiedosto, 09.09.2022 18:27:51
[ + 1 - | ]

Vihreiden logiikka

[67367] [Screenshot_20220909-182458_Twitter.jpg] [0.34 MB] [1080x918] [] []
Screenshot_20220909-182458_Twitter.jpg

vihreät

(423)  · 

persut

(247)
09.09.2022 18:43:24 | 18:44:43
#597713 [+2] Piilota Suosittele

Iiris ei edes halua tajuta lukemaansa, vaan keskittyy vain vääntämiseen ilman, että edes yrittää kiistää Vihreiden aiheuttaman energiapulan.

Vihreät tyypillisesti ovat halunneet nostaa kaiken ympäristölle ja ilmastolle vaarallisen hinnan niin pilviin, että käyttö kovan hinnan takia laskee. Energia ja polttoaineet ovat siten juuri ne asiat, joiden hintaa vihreät ovat väkisin halunneet nostaa ja siten estää oikeat energiaratkaisut.

Tästä syystä ensimmäisenä mahdollisen sähkönsäästelyn ja sähkökatkosten kohteena tulee olla vihreiden asumisalueet / alueet, joilla vihreiden kannatus on suurinta. Se on oikeus ja kohtuus.

Lisäksi jos vihreät eivät olisi estäneet Fortumin ydinvoimalalupaa, Fortum olisi laittanut Caruna-rahansa uuteen ydinvoimalaan eikä koittanut sijoittaa niitä Saksaan Uniperiin.

Huomatkaa ja muistakaa myös, että Caruna-kaupan kynäilijä oli vihreä Pekka Haavisto.
Luonnollisesti, koska tyhmempikin tiesi, että verkot myymällä ulkomaalaiselle yritykselle päästetään verkkojen käytöstä laskuttamaan kovia summia kyseisen yrityksen toimesta JA tämä tukisi vihreiden agendaa nostaa energiahintaa siten, että käyttö vähenisi.

Muista kertoa totuus vihreistä ja pitää huolta, että he eivät ole koskaan enää hallituksessa. Etenkin jos asut pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja olet kuullut, mitä vihreiden johtoportaan jäsen on "maalaisista" (ja erityisesti lieksalaisista) puhunut.

[ 1 viestiä | ]