pesukarhut pesukarhut
OMNOM NOM NOM OMNOM NOM NOM
Autokaupoilla Autokaupoilla
Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri Ajan hermolla ja erilainen joulukalenteri
Vanha sarjis Vanha sarjis
Siivouspäivä Siivouspäivä
Unbearable situation Unbearable situation
Ai ihan kaikille ??? Ai ihan kaikille ???
Vaalien lähestyessä riko lasi Vaalien lähestyessä riko lasi
>:3 >:3
Pupu Pupu
Isänmaan puolesta Isänmaan puolesta
Ihana nainen Ihana nainen
jahtaa lintuja :> jahtaa lintuja :>
Viskiä Viskiä
Eläingiffejä Eläingiffejä
Etsii sisäistä sankariaan Etsii sisäistä sankariaan
Vargin elämän tarkoitus Vargin elämän tarkoitus
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Valuuttaa Valuuttaa
Nuuskis näki sut Nuuskis näki sut
peruutus peruutus
5. luukku 5. luukku
 940 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 02.09.2022 19:35:36
[ + 7 | ]

Vroom vroom

[67140] [0.jpg] [0.66 MB] [1489x1100] [] []
0.jpg

bensa

(39)  · 

sähkö

(97)  · 

auto

(729)
02.09.2022 21:38:47
#596726 [+-] Piilota Suosittele

Vetelin kesäautolla eilen konttorille ja kotiin ensimmäistä kertaa loman jälkeen (eläköön etätyö).
Keskikulutus oli noin 11,5/100km meno- ja tulomatkalta. Sitä kun tankkailee, niin toimivaa sähköautoa kyllä välillä kaipaa.

Pitäisi varmaan viikonloppuna hakea arkiauto hallista käyttöön. Nykypäivän pikkuturboksi siinäkin on kyllä rankka kulutus, kun konttorireissuilla ollaan näin ei-talviaikana noin 7,5 litran keskikulutuksessa.

Uusi ydinvoimala Suomeen, sähköautolle noin 500 kilsaa rangeksi kelillä kuin kelillä ja hinta nykyisten pienehköjen perheautojen (C-segmentin pienimmät) alapäähän kiihtyvyyden ollessa vielä kunnollinen, niin sitten voisi ostaa sähköauton. Ei näillä pienillä kilsoilla ole muuten järkeä maksaa sitä ylimääräistä hintaa.

Ja tietysti jos se sähköauto olisi ulkomuodoiltaan kuin Opelin sähköistetty A-Manta, niin ei tosiaan olisi haitaksi.

02.09.2022 21:44:33
#596730 [+1] Piilota Suosittele

Ben ei vissiin muista kuinka öljykriisin aikoina jonoteltiin tunti pumpulle pääsyä jotta sai osta viisi litraa lisää tankkiin.

04.09.2022 15:32:46
#597035 [+-] Piilota Suosittele

Ei muuta ku omaehtoinen moottori käyttöön. Vaihtoehtoista poweria on saatavilla. Sianpaska voi olla kova virtalähde.

[ 6 viestiä | ]