Vapaaherra Vapaaherra
Jekkuja Jekkuja
Posliini Posliini
Purista perceellä Purista perceellä
kerran vielä savut saa kerran vielä savut saa
Eipäs läimitä ovia Eipäs läimitä ovia
Normi päivä... Normi päivä...
gilette gilette
Mummo ja koira Mummo ja koira
Mee töihin -musavideo Mee töihin -musavideo
Hunger games Hunger games
Kaaleet ja duuni Kaaleet ja duuni
Bazinga Bazinga
Näin käytät liekinheitintä Näin käytät liekinheitintä
tervetuloa länteen tervetuloa länteen
Melkein... Melkein...
Paska kämppis Paska kämppis
bätäng bätäng
Faktat ei merkitse.. Faktat ei merkitse..
Eh-käisy Eh-käisy
Ovista ja ikkunoista Ovista ja ikkunoista
jhnna venyttelee jhnna venyttelee
Ainaki kokeilisin Ainaki kokeilisin
Börh :3 Börh :3
 708 näyttökertaa, 1 viesti, 0.14 MB, 1 tiedosto, 17.08.2022 20:45:06
[ + 9 - | ]

Kouluruokailu

[66621] [20220817_204446.jpg] [0.14 MB] [1152x1083] [] []
20220817_204446.jpg

sanna

(126)  · 

aamupala 800

(19)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

vasurit

(20)  · 

hillotolppa

(18)  · 

verorahat etelää

(8)
18.08.2022 00:57:23
#592879 [+1] Piilota Suosittele

No. Suomalaisilla alkaa mielenkiintoiset ajat. Jos omakotitaloasujan sähkölasku kuukautta kohden on ollut 300 euroa niin nyt saattaa olla sitten 1000- 2000 euroa. Ei siinä. Oppiipahan kahtoo mitä tekee kun tekee.

Töitä ei tuolloin enää ainakaan kannata tehdä.

[ 1 viestiä | ]