No. Suomalaisilla alkaa mielenkiintoiset ajat. Jos omakotitaloasujan sähkölasku kuukautta kohden on ollut 300 euroa niin nyt saattaa olla sitten 1000- 2000 euroa. Ei siinä. Oppiipahan kahtoo mitä tekee kun tekee.
Töitä ei tuolloin enää ainakaan kannata tehdä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Sanna Marin
Korruptio
Huumeita
Sanna söi kolme litraa jauhoja
Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣
Sanna ja kalpeanaama.
Vaahtokarkit
Valehtelu a'la demari.
Demari taas, tietenkin..
Marin
Pääministeri
Kouluruokailu
Sannan tanssi
Bilepaatti!
>:3 ministeri
Jauhojengin johtaja istuu veromarkkojen ympäröimänä