Huomasin saman, kun mitä kirjoitti. Toiset saavat kirjoittaa mitä tahansa. Siitä ei rangaista, koska arvopohja. Arvopohja saattaa murentua jossain vaiheessa ja kaikki roska lakaistaan pois. Saat siis aivan vapaasti syyttää miehiä. Kirjoittaa aivan mitä tahansa heitä vastaan. Kukaan ei kirjoita mitään siitä, että miehiä vastaan on käynnissä kampanja.
Ei tietenkään. Se on sitä parempaa.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Mitä vittua?
Iltapaskan kommenttiosio pähkinänkuoressa
Suurin osa suomalaisista on järkeviä
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Ilta-Lehdykkä
Koronapropagandaa.
Grönmarx toimittajana osa II
Kiviäkin kiinnostaa
Järkyttävän ruma
Semmosta
Ylenannon toimittelija.
Kohtasi suden pelkkä pyyhe päällä
Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka
Lapin vaativa asiakaskunta
husu hussein valehtelee
Mina vaha korjata pyora
Setien syrjintää ;__;
Okei okei, kuka tunnustaa?
Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä