Luolastolainen Luolastolainen
kun helvetti jäätyy kun helvetti jäätyy
the coolest cat on earth the coolest cat on earth
Anteron mielestä tämä on älykästä ja järkevää. Anteron mielestä tämä on älykästä ja järkevää.
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey
sika rääkyy sika rääkyy
arnold arnold
Nuuh Nuuh Nuuh Nuuh
väisäsen mulkku väisäsen mulkku
Vittusaatana Vittusaatana
samaa mieltä samaa mieltä
Valupertin ylennys Valupertin ylennys
bullshit bullshit
C-paperit C-paperit
venäläinen naapuri venäläinen naapuri
Spurdo Spurdo
tule kakkoseen tule kakkoseen
vodquila vodquila
kahvimainos, kahvimainos,
Savannin kusipää Savannin kusipää
Päivän harjoitus: Nuole se pystyyn Päivän harjoitus: Nuole se pystyyn
Camomilla tee Camomilla tee
läheltä piti läheltä piti
 737 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 14.07.2022 15:41:10
[ + 5 - | ]

Länsimaiden rappion syy

[65718] [mikaisona.jpg] [0.05 MB] [700x391] [] []
mikaisona.jpg

mikä

(14)  · 

haluat

 · 

olla

(7)  · 

isona

 · 

astronautti

(9)  · 

tubettaja

(8)
14.07.2022 18:36:02 | 18:44:58
#585682 [+2] Piilota Suosittele

Vuosia sitten jossain slush tms tapahtumassa joku start up aloittelija haki rahoitusta "tubenomi" ammattikoulutuksen järjestämiseen ja ammattinimikkeen tunnustamiseen.

Silloin ajattelin että ei markkinat maksa kuin senttejä jostain 15minuutin läpäläpä + mainostus / suosittelu videosta ja mistä sille riittäisi esim.suomen kokoisessa maassa katsojia joilla saisi vaikka edes 2000-3000€/kk bruttotulot.

Nyt tiedän vain sen että jos joku "some ammattilainen" suosittelee / esittelee / tuotetta "X", niin yritän parhaani mukaan välttää kyseistä tuotetta välttäkseni tukemasta "some vaikuttajan" rahoitusta.

Sen sijaan striimaajat jotka vain tuottavat sisältöä (ilman piilomainontaa) ovat euronsa ansainneet, tosin joidenkin lahjoitus kerjääminen ärsyttää mutta eipä ole pakko katsoa, voi vain ihmetellä miten jollain P.Viherahollakin on yli 70.000 kanavan tilaajaa, tosin nykyisin varmaan katselukerrat tippuneet 12-14 vuoden takaisista määristä.

14.07.2022 21:42:27
#585744 [+-] Piilota Suosittele

Ei sentään lue taikonautti, mulle ne ovat kaikki olleet aina astronautteja, ja nykyään niitä kutsutaankin avaruuslentäjiksi.

21.09.2025 19:07:43
#718169 [+-] Piilota Suosittele

>>585781
Vanha viesti, mutta jos tosissaan puhutaan että youtube ja vapaa some on pahasta niin silloin ne maat joissa sitä ei ole, niin ne maat EIVÄT ole rappiolla right?

Maat joissa vapaa some ja tubetus on kontrollissa ovat:
Pohjois-Korea

Kiina

Venäjä


Hetkinen, misk tää lista alkaa näin...? Eiks tän pitäny..? Oho ?

(Tosin sä tän tiesitkin, mutta monet muut eivät. Ei se vapaa sometus ole pahasta, vaikka paskaa siitä löytyykin)

[ 8 viestiä | ]