Kaikki mitä valo koskettaa... :3 Kaikki mitä valo koskettaa... :3
feels vs reals feels vs reals
Pizza kuuluu ananakseen Pizza kuuluu ananakseen
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
donald suu donald suu
Paint Joulukalenteri Luukku 5. Paint Joulukalenteri Luukku 5.
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Varoitustatuointi Varoitustatuointi
Joo, aika hyvä Joo, aika hyvä
Kauneus ensin Kauneus ensin
Hyviä hommia Hyviä hommia
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Tuo tarkoittaa että olet homo Tuo tarkoittaa että olet homo
Munavolkkari Munavolkkari
Sieg börh (check your grammar) Sieg börh (check your grammar)
muistoja muistoja
Vähättelytaktiikan kannattaja Vähättelytaktiikan kannattaja
:3 :3
Haluan olla perseestä! Haluan olla perseestä!
Hotdogit Hotdogit
Vihdin kuningas Vihdin kuningas
Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006] Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006]
Gordonille ei ryttyillä Gordonille ei ryttyillä
"Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3 "Älä tule lähelle, tulet kylmästä" >:3
 1 003 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.2 MB, 1 tiedosto, 28.06.2022 21:20:54
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 28.06.2022.

niinistö ja erdogan

[65404] [sale-ja-erdogan.png] [2.2 MB] [1024x1385] [] []
sale-ja-erdogan.png

sauli niinistö

(51)  · 

kokous

(9)  · 

mee

(8)
30.06.2022 21:23:08
#582351 [+-] Piilota Suosittele

>>582346
Mulla on yksi hullu teoria mikä on ihan vitun kaukaa haettu, en pidä itsekkän tätä todennäköisenä.. Mutta jos...?

1. Venäjä patistaa Erdogania, jolloin Erdoganin on omien etujensa takia pakko myötäillä Putinia. Pelissä on niin paljon, ettei Erdoganilla ole valinnanvaraa. Hänen on pakko vastustaa, koska Putin.

2. Erdogan on fiksumpi kuin luulemme, se joko kertoo tai jättää kertomatta tätä Madridin kokouksessa, että vasta viime metreillä kun kynät on paperilla se kääntää takkinsa Putinille.

3. Erdogan edelleen pitää tätä vahvaa "kapuloita rattaisiin" linjaa julkisuudessa, koska haluaa Putinin pysyvän rauhallisena. Kulisseissa NATO jatkaa työtään, sillä kaikki haluaa asian sujuvan nopeasti.

4. Erdogan on jo sopinut jonkin kaavan NATO:n kanssa, eli tavallaan NATO ohittaa Erdoganin vaatimukset ja nyt Erdogan esittää uhria eikä häntä kuunneltu. Erdogan raivoaa asiasta julkisuudessa, mutta kuliseissa kaikki tiesi että näin tulee tapahtumaan. Myös Erdogan itse. Tämä kaikki on teatteria, sillä nyt viimeiset kapulat rattaissa oli kurdit jotka pitää luovuttaa (joita Erdogan ei ole edes vaatinut aiemmin kuin NATO-asiassa)

Voisiko, ne olla näin ovelia paskoja? Kysymys, miksi ei aiemmin? Miksi Erdogan ei olisi äkkiä ja ripeään suostunut Suomen ja Ruotsin NATO jäsenyydelle? Koska Erdogan pelkää Putinin kostoa pakottein, kaasuhanojen sulkemisella sekä sotatoimilla. Putin voi kostaa Turkille niin monella eri tavalla, että Erdogan haluaa näiden sanktioiden tulevan niin myöhään kuin mahdollista.

Okei, tää on siis ihan hatusta vedetty ja hyvin leffamainen ajatus joka ei ole päälimmäinen oletukseni. Silti, seuraan mielenkiinnolla mitä ens viikolla tapahtuu.

[ 8 viestiä | ]