Karaokea Karaokea
Iran ja greta miktä nyt tuntuu :D Iran ja greta miktä nyt tuntuu :D
Dubbi Dubbi DubDubDub Dubbi Dubbi DubDubDub
perhelounas perhelounas
Keimon veneilykauden alku ja loppu Keimon veneilykauden alku ja loppu
tärkeä tärkeä
Pakolaiset & THL Pakolaiset & THL
Hitlerin kullitykki Hitlerin kullitykki
Hyvä meininki Hyvä meininki
Mummon viisaat sanat Mummon viisaat sanat
Tissit Tissit
niksi halpoihin vuokriin niksi halpoihin vuokriin
hymyile hymyile
Tissit Tissit
Osti makkaraa Osti makkaraa
Tällä pääsee elokapinan läpi Tällä pääsee elokapinan läpi
Ihanat naiset Ihanat naiset
Psyyke tauolla Psyyke tauolla
niksi niksi
Terveisiä Iranista Terveisiä Iranista
kesä kesä
Halme tiesi jo tuolloin Halme tiesi jo tuolloin
Puttin' On The Ritz Puttin' On The Ritz
Nyt on makua Nyt on makua
 875 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 23.06.2022 15:41:19
[ + 3 - | ]

Li Anderssonin seuraaja.

[65294] [20220623_154050.jpg] [0.15 MB] [1170x1833] [] []
20220623_154050.jpg

vasemmisto

(216)  · 

kivapuhe

(6)  · 

kekkuli

(23)  · 

on

(118)  · 

vammainen

(60)  · 

lapsi

(252)  · 

joka

(9)  · 

nuolee

(57)  · 

kakkaa

(17)  · 

pöntöstä

23.06.2022 16:03:23
#580243 [+6] Piilota Suosittele

Nämä turhia lasuja pistävät ämmät kuuluisi pistää itse maksamaan niistä aiheutuneet kulut ja vaikkapa pari kuukautta yhdyskuntapalvelua päälle.


Ps. Tageista plussaa.

23.06.2022 17:42:34
#580275 [+5] Piilota Suosittele

>>580265
Se on yllättävän yleistä.
Niissä tulee aina mietittyä, että vääristelevätkö ne tahallaan Halla-ahon tekstejä vai eivätkö ole koskaan vaivautuneet edes lukemaan niitä, koska tutut kuten "suvaitsematon suvaitsevainen" Jenni niin väittivät.

23.06.2022 18:39:55
#580305 [+-] Piilota Suosittele

Ei yllättäen löydy enää twitteristä. Varmaan valkoinen patriarkaatti vieny siltä mahdollisuuden tehdä perättömiä valituksia sekä henkilökohtaisia uhkailuja. En yhtään ihmettelis vaikka treffailisivat sen hinttimäisesti vinkuvan kanoja puolustavan, sikoja vastustavan transun kans.

23.06.2022 20:45:18
#580347 [+1] Piilota Suosittele

>>580331
En löytäny koko hutsua etes. Laita linkkiä tai vinkkiä niin pääsee tsiigaamaan joko oon päätyny blokkilistalle. On tuo Twitteri jännä paikka ku ekaa kertaa eläissään kuulee etes jostakusta niin on jo automaagisesti bannattu. "Toimittaja Nöllinström tässä hei. Netissä liikkuu huhuja, että vihervasemmistolaisilla on erillisiä listoja joissa luetellut ihmiset bannataan automaattisesti vaikka eivät olisi koskaan edes kirjoittaneet teidän viesteihin. Onko tämä totta?"

"Et voi nähdä tätä viestiä, koska sinut on estetty".

Näyttää sille, että tietyissä vasemmistolaisissa piireissä on käytössä estolistat Twitterissä. Terveisin Nöllinström.

"Toimittaja Nöllinström ahdistelee nuoria naisia Twitterissä ja esittää hyvin arveluttavia asioita 15-vuotiaille nuorille naisille".

Nyt en ihan pysy kärryillä. Yritin toimittajan roolissa kustantajani luvalla ottaa yhteyttä eräisiin julkisiin tahoihin, mutta he olivat estäneet minut keskusteluistaan. Täten en sitten saanut vastausta, kun en sitä päässyt edes esittämään.

"Toimittaja Nöllinström tunnustaa yrittäneensä lähestyä henkilöitä jotka eivät halua kuulla hänestä. Viisitoista vuotta sitten tunsin erään Nikkelströmin joka oli mielestäni pedofiili, koska hän aina hymyili lapsille jotka halusivat silittää hänen koiraansa."

Mitä helevettiä?

"Nöllinström joka lienee siis Nikkelströmin kehittämä keinotekoinen hahmo Twitterissä jatkaa edelleen lasten seksuaalista ahdistelua".

Nyt jumalauta, teen tästä tutkintapyynnön. On tämä sen verran sairasta kirjoittelua minusta tai tuosta toisesta henkilöstä joka on tunnettu henkilö Turun yliopiston tutkijapiireissä.

"Nikkelström uhkailee toimittajia sanktioilla siitä, että he kertovat totuuden."

jne etc

[ 8 viestiä | ]