Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
Pyhä Yrjö ja lohikäärme Pyhä Yrjö ja lohikäärme
Ja seuraavaksi kiropraktikolle... Ja seuraavaksi kiropraktikolle...
Minä palaan :( (Mora) Minä palaan :( (Mora)
Joku aasialainen pimu Joku aasialainen pimu
Ei pysy housuis Ei pysy housuis
Varmaan uskovainen Varmaan uskovainen
Tehokas vispilä Tehokas vispilä
Keppustelua Keppustelua
Englantia rapakon kummaltaki puolelta Englantia rapakon kummaltaki puolelta
kuunnelkaas emännenussijat kuunnelkaas emännenussijat
Vaaralliset jääpalat Vaaralliset jääpalat
Joku peli Joku peli
Tankilla Tankilla
Neekeri ja natsi Neekeri ja natsi
Siis ihan oikeesti Siis ihan oikeesti
Mestarin kanakeitto Mestarin kanakeitto
Boss Boss
Harrastus Harrastus
Pyöräilyä Pyöräilyä
Muikkunen Muikkunen
pernilla pernilla
Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
 961 näyttökertaa, 6 viestiä, 23.11 MB, 2 tiedostoa, 18.06.2022 18:09:35
[ + 2 | ]

sadepäivän läskeilyt

[65188] [tiedosto_1.png] [13.86 MB] [3010x2065] [] []
tiedosto_1.png
[65187] [tiedosto_2.png] [9.25 MB] [2730x2270] [] []
tiedosto_2.png

pannu pizza

 · 

karvakäsi

 · 

hampurilais ateria

 · 

kissa

(5209)  · 

mättö

(67)
18.06.2022 18:13:30
#578934 [+-] Piilota Suosittele

noin 60 eurolla tuli rahotettua karvakäsiä... itelle iso pannupizza tomaatti, kebab, punasipuli, aurajuusto ja akka ja tytärpuoli otti hampurilais aterioita ranskalaisineen ja kanasalaatin. börh laaduntarkastajana.

18.06.2022 21:56:03
#578976 [+-] Piilota Suosittele

>>578969
No ei tuo ny oo pannupizzaa nähnykkään. Itekki säikähin neliömallia, mutta ite asiassa ehän on paljon järkevämpi ratkasu. Syöminen vaan lienee omanlainen kokemuksensa ku tottunu kolomiopalasiin.

[ 6 viestiä | ]