Pikku kakkonen Pikku kakkonen
nuket nuket
Kärry Kärry
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
tassu lasissa tassu lasissa
hitler hitler
asumnirepakaT asumnirepakaT
ateistihaamu ateistihaamu
Vapaan kasvatuksen tulokset... Vapaan kasvatuksen tulokset...
Hönön aivotuksia4 Hönön aivotuksia4
lohi on hyvää lohi on hyvää
hämis hämis
rikkoi sen häkin rikkoi sen häkin
Ison koiran lelu Ison koiran lelu
Silja ei poistunut ryhmästä Silja ei poistunut ryhmästä
Normi kännipano Normi kännipano
Ei kussu allensa Ei kussu allensa
hampaiden pesu hampaiden pesu
Robinia turpaan Robinia turpaan
Vainaja haussa Vainaja haussa
Voi itku Voi itku
Syrämen syömä jäläki Syrämen syömä jäläki
ohi meni ohi meni
Kun vanha suola janottaa Kun vanha suola janottaa
 822 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 17.06.2022 23:45:39
[ + 3 | ]

Miksi aina te kolme?

[65169] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [441x513] [] []
tiedosto.jpg

yhdysvallat

(14)  · 

britannia

(30)  · 

venäjä

(491)
18.06.2022 02:05:38
#578806 [+2] Piilota Suosittele

>>578793
Hauska ku tajuaa että Kiina on maailmanpolitiikan talkkari joka haluais käydä kusella executive-vessassa mutta ku ei voi niin se joutuu kiusaamaan kesähessua eli Taiwania. Joka on sen oma poika. Vähän niin ku geiwein kesäloma

18.06.2022 02:40:12
#578818 [+-] Piilota Suosittele

>>578814 Viro tietää olevansa Naton sateenvarjon alla. Ja myös Suomen suojeluksessa. Ja niin hullua kuin se onkin, niin nykyisessä euroopassa Suomi on sotilasmahti. En tiedä kertooko se enempi Suomen armeijasta vai euroopan rappiosta ja hyväänoloon tyytymisestä.

18.06.2022 02:55:48
#578824 [+1] Piilota Suosittele

>>578818 Joo Viro varmaan pelkää Kiinan maihinnousua? Kyse on siitä että Kiina voi tehä Viron talouteen haittaa mutta silti Viro ei myy periaatteitaan. Siinä ei ole NATO-jäsenyydellä mitään virkaa. Kiina ei sijaitte Pohjois-Atlantilla. Japani on Tyynenmeren Saksa eli munaton häpeäjä

18.06.2022 03:14:59
#578829 [+1] Piilota Suosittele

>>578824 Japani teki päätöksen vuonna 1945. Sen päätöksen jälkeen Keisarillisen armeijan sotilas on ampunut yhden laukauksen kohti vihollista. Ja sekin oli vahinko.

Mutta ärsytäppä niitä kilipäitä tarpeeksi nii helvetti repeää. Ja sama koskee Saksaa. Sen kollektiivisen häpeän alla kytee edelleen se sama henki.

19.06.2022 00:02:01
#579014 [+-] Piilota Suosittele

>>578813
Jenkit ei muuten ole tunnustanut Taiwania yhtään miksikään sitten 1970-luvun. Amerikan laki määrää heidät tulemaan väliin jos kiinalaiset kommarit yrittävät vallata Kiinan tasavallan loputkin alueet.

[ 16 viestiä | ]