uusimaa uusiks uusimaa uusiks
corona tuomarit corona tuomarit
Corona Corona
Ryppy ja koronavirus osa II Ryppy ja koronavirus osa II
sota oli lähellä sota oli lähellä
Palenaama Palenaama
Vanha lihaväli Vanha lihaväli
No voi paska.. No voi paska..
fiksu päivitysviesti fiksu päivitysviesti
Tesla Tesla
paska ankka2 paska ankka2
WHO let the dogs out? WHO let the dogs out?
Sananmuunnos Sananmuunnos
Oo! Hoo! Hoo! Oo! Hoo! Hoo!
Aina käy näin Aina käy näin
Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3 Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3
isis spärde isis spärde
Korona on helppotapaus Korona on helppotapaus
scämmi scämmi
Onmistunt prepaus Onmistunt prepaus
Hapsi_ paimenkoirona :3 Hapsi_ paimenkoirona  :3
Tartuntasuojattu gondola Tartuntasuojattu gondola
pieni kuu pieni kuu
mikäs sieltä löytyi mikäs sieltä löytyi
 838 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.18 MB, 2 tiedostoa, 03.06.2022 22:08:39
[ + 5 - | ]

Taas syrjitään 😔

[64842] [2d9f24e4b6df74e9.jpg] [0.1 MB] [816x761] [] []
2d9f24e4b6df74e9.jpg
[64841] [3b318250ef107adf.jpg] [0.08 MB] [810x805] [] []
3b318250ef107adf.jpg

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)
03.06.2022 22:24:43
#575429 [+7] Piilota Suosittele

No on se ny kumma ku ei saa varas tella rauhassa aina joku, valko lainen valehtelee ja väitää että oon muak varastanussa ja vartia ja polisi aina sanoo mene pois kun kysyy miksi niin sanoivat menee pois ja kun kysyn vaan jesuksen ristuksen nimeen miksi mitä pahaa olen tehny niin repivät hameen ja sieltä tipuu sitten viikon ostokset jotka MAKSOIN muten muista minne tai millon tai, kenele ei ne saa tehdä niin nostan syyteet kaikia vastaan heti kun pääsen pois tutkinta vankeu desta ihan viatomana.

04.06.2022 04:48:43
#575524 [+-] Piilota Suosittele

Ja kaikki toi älämölö vain siksi, ettei suostu rahtihametta raottamaan!!
On yks oikeen #metoo koko kookauppa, ja ässä kans, mitä nyt lukutairottomana osaa luetella

06.06.2022 20:30:00
#576071 [+-] Piilota Suosittele

10v sitten menin baariin odottamaan kyytiä kun en viittinnä rappusille jäädä. Siellä oli pieni kiinalainen nainen ainoana myyjänä vauvan kanssa. "seurue" tuli ovesta sisään ja vittu ne pelästy kun se oikein suuttui "ettei teillä tänne enää asiaa ole".

[ 8 viestiä | ]