Rasmus 👌 Rasmus 👌
cooking cooking
Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti. Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti.
Leijuntaa Leijuntaa
Ceiling Kitteh Ceiling Kitteh
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Pätmänni ja Pelkonukke Pätmänni ja Pelkonukke
Vitsi uskiksille Vitsi uskiksille
Veli Hopea Veli Hopea
Uskomaton Uskomaton
lunta :3 lunta :3
Habs_ vapaalla Habs_ vapaalla
Ryssä kertoo kaskun Ryssä kertoo kaskun
Niinpä tietenki Niinpä tietenki
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
mahdollisuus mahdollisuus
Köllötys Köllötys
Husukkio Husukkio
Fingerpori Fingerpori
Anterolle faktaa Anterolle faktaa
Turvapaikka myönnetty Turvapaikka myönnetty
Ok Boomer Ok Boomer
Postimies Pate lakossa. Postimies Pate lakossa.
 796 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 03.06.2022 09:06:28
[ + 3 | ]

Kesäherkku

[64828] [0c8e760603ce4c98.jpg] [0.04 MB] [404x960] [] []
0c8e760603ce4c98.jpg

hernekeitto

(7)  · 

jäätelö

(53)  · 

uloste

(59)  · 

ripuli

(90)  · 

syömäkelvotonta

 · 

ei ihmiselle sopivaa

 · 

oksettava

(43)  · 

haiseva

(54)  · 

ruokamyrkytys

 · 

kuvottava

(32)
03.06.2022 18:49:03
#575332 [+1] Piilota Suosittele

Ylivuotisesta ripulista ja kutterista irronneista jäysteistä jauhettua ihanaa Lundenin erikoista suoraan Turun Pansiosta.

09.06.2022 18:38:53
#576522 [+-] Piilota Suosittele

>>576508
No ei toki. Nakeista tuli kyl mielee et neki sopii yllättävän hyvin hernekeittoon, vaikka en ookkaa ku kerra testannu. Paras toki jos ite tekee ja joku savupalvi tms, oli jopa yllättyny et sellanen vähä parempi savukylki mitä laitoin niin oli jopa "liian hyvää" ku se oli niin voimakasta ettei hernari enää maistunu. Yleensä jonku ~400g laittanu jotai palvii tms. jos ite tekee satsi ja sitä savukylkee tais olla joku ~200g mut peitti kokonaan muut maut.

>>576509
Nii, sopiihan se siihen kyllä helvetin hyvin.

10.06.2022 14:24:15
#576652 [+-] Piilota Suosittele

>>576522
Minä en kyllä maun takia syö, mutta yleensä tavallinen ruoka on hyvää. Syön koska on pakko että jaksaa. Kerran tai kaksi päivässä riittää kun syö hyvin ja riittävästi proteiinia. Vitamiinit päälle tietysti näin alkoholistina.

10.06.2022 14:37:28
#576660 [+-] Piilota Suosittele

>>576652
Jaa. No siis toki syön ruokaa siks etten kuole (tai ehkä parempi ois että on nälkä), mutta ei se haittaa että sen maustaa niin että se on hyvää. Tai tekee raaka-aineista joista pitää. Mutta joo perus ruoka on kyllä ihan hyvää. Jotku mausteet maksaa sitte 2-50snt/annos riippuen vähä mitä käyttää. Tonne 50snt päästäksee pitää jo käyttää tuoreita yrttejä jne. tai jos laskee jonku parmesanin pastanpäällä mausteeks, joka ainakin itellä on se syy miks laittaa, ei se että se tekee siitä ruokasampaa.

10.06.2022 14:51:45
#576674 [+-] Piilota Suosittele

>>576660
Aika kova luokka tuo maustaminen, itse käytän vain suolaa, muuta pidän hifistelynä. Ehkä tilli joskus, joitain poikkeuksia on, mutta suolaa kaipaan ja niin kaipaa jokaisen keho. Tätä olen yrittänyt selittää lasteni äidille.

10.06.2022 18:15:41
#576759 [+-] Piilota Suosittele

>>576674
Noh :D Ei siinä, tykkään esim lohesta niin että maustan sen vaan suolalla, se ei muuta kaipaa, mutta joo, kyllä mä varmaan 99% ruoista laitan suolan lisäks muutakin.

[ 21 viestiä | ]