Uusi mies Uusi mies
hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hyvä poju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Muistatteko tämän tapauksen Muistatteko tämän tapauksen
Kalevalatalo Kalevalatalo
kameroiden laatu kameroiden laatu
paska perse pillu pornolehti paska perse pillu pornolehti
lumitöitä lumitöitä
elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jeppe sai koronan ja kertoo kokemuksestaan Jeppe sai koronan ja kertoo kokemuksestaan
ninja ninja
Nap Time! Nap Time!
Mainoksia Mainoksia
Latex Latex
mikäs on olo...? mikäs on olo...?
ministerin lauantai ministerin lauantai
Paskareissu-Riihimäki Paskareissu-Riihimäki
davy jonesin kakkulat davy jonesin kakkulat
Mites se nyt näin meni? Mites se nyt  näin meni?
Liikennehylbyrä Liikennehylbyrä
Panokset kovenee! Panokset kovenee!
Todellinen syy rajoituksiin? Todellinen syy rajoituksiin?
loma loma
hitomi tanaka hitomi tanaka
Tomi odottaa kun Jeremy silittää Tomi odottaa kun Jeremy silittää
 1 002 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 02.05.2022 08:19:23
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 02.05.2022.

Maksetaan seuraavasta palkasta

[64096] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [480x640] [] []
tiedosto.jpg

lahti

(21)  · 

lasku

(16)
02.05.2022 09:45:04
#567796 [+-] Piilota Suosittele

Öää, ei julkijuopottelusta saanut kuin 20€ sakon.
Hieman ristiriidassa tuo sukupuolielimen esittely vs masturbointi julkisella paikalla, aina pitäis selittää että vain "vilautti" niin selviäis puolet halvemmalla kuin runkkaamisesta.
Mössön ovelle ulostamisen ymmärrän, mutta en hyväksy olkoonkin että oli paska paikka.
Baarissa jos oksensi lattialle niin ei siitä tullut kuin 50-60€ lasku joten kallista on julkiselle paikalle ykäily.
Kaikkiaan ihan hupaisa vaikka vanha fake and gay...

04.05.2022 22:53:07 | 22:55:20
#568743 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
Millä vitulla muuten voi ylipäätään saada, 400 juopottelua yleisellä paikalla samassa lapussa...? Tossa kohtaa saattaa olla pilkkuvirhe, sillä 4 vielä ymmärstäisin. Mutta 400? Ja 88 paskaa Divan etuovelle? Miksi ei aiemmin puututtu, tai sakotettu? Ja 80 runksia kaupungilla?

Vissiin photoshop laulanut tässä?

04.05.2022 22:56:58
#568745 [+-] Piilota Suosittele

>>568744
No mä vähän luulen kans, koska kyseessä on lasku. Eikä käräjäoikeuden tuomio, sillä sen ymmärtäisin paremmin. Silti, edes käräjille noi määrät on järkyttävän huikeita. Ainoastaan Matti Nykäsestä uskoisin mahdolliseksi.

[ 15 viestiä | ]