Maria Nordin - guru Maria Nordin - guru
sekopää ukko mätkii kesken matkan sekopää ukko mätkii kesken matkan
Cyberpunk Luolasto - Kun kaikki kusee kaikkien kintuille Cyberpunk Luolasto - Kun kaikki kusee kaikkien kintuille
forest andventure forest andventure
vankilajuttu vankilajuttu
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
tyrone eteläkoreassa tyrone eteläkoreassa
Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat? Tietääkö kukaan mitä madot/toukat maskeissa ovat?
Oho kortteja, ennennäkemätöntä fox newsiltä Oho kortteja, ennennäkemätöntä fox newsiltä
Unelma. Unelma.
ruben stealer ruben stealer
ehe ehe ehe ehe
bäää bäää
Kuinka paljon paskapuhetta voikaan saada yhteen videoon? Kuinka paljon paskapuhetta voikaan saada yhteen videoon?
tervetuloa muumilaaksoon tervetuloa muumilaaksoon
Sanna tuo, sanna vie Sanna tuo, sanna vie
Sara ottanu täytettä? Sara ottanu täytettä?
remontti rieska remontti rieska
suvi teräsniskan uusi kampaus suvi teräsniskan uusi kampaus
rapu reivit rapu reivit
Nyt saan unta Nyt saan unta
gondola miami gondola miami
katri kulmuni katri kulmuni
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
 849 näyttökertaa, 3 viestiä, 4.71 MB, 1 tiedosto, 19.04.2022 18:25:35
[ + 4 | ]

Ihana burgeri (alkoi närästää)

[63804] [received_692246012021416.gif] [4.71 MB] [498x498] [] []
received_692246012021416.gif

hampurilainen

(74)
19.04.2022 18:49:29
#564408 [+-] Piilota Suosittele

Oijjoijjjoijjjoi.

Ei nyt toki yhtä hyvän (ja tappavan) tasoista, mutta sen verran pitää sanoa, että Hämeenlinna Scandic City ja Black Angus Burger lisähöysteillä naamaan, niin johan elämä tuntuu elämisen arvoiselta. On kokoa, näköä ja makua.

Sama annos sitten jossain toisessa Scandicin ravintolassa voikin olla ihan tyhjänpäiväinen ja plääh-annos.
Nokia Scandic Eden esimerkiksi tarjosi samasta annoksesta Hesburger-tasoisen "spruiskis-annoksen". Annos oli a) kehnompi b) pienempi c) siitä puuttui tavaraa verrattuna Hämeenlinnassa saatuun annokseen. Lisäksi Edenissä kyseisessä ravintolassa ei meinannut suomenkielellä pärjätä.

[ 3 viestiä | ]