Pokemon Gay Pokemon Gay
M.I.B M.I.B
Tukan suoristus Tukan suoristus
o.o' o.o'
Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista
opasteet opasteet
Luentokalvojen Sirkku Luentokalvojen Sirkku
Muna Tonne Muna Tonne
kovat jätkät koodaa oman kääntäjän kovat jätkät koodaa oman kääntäjän
Synnyt syvät Synnyt syvät
Vain älykkäät yksilöt tajuavat Vain älykkäät yksilöt tajuavat
hauskaa hehe hauskaa hehe
Joan Jett - I hate myself for loving Naurunappula Joan Jett - I hate myself for loving Naurunappula
Gronttia Metsästämässä 3 Gronttia Metsästämässä 3
kauppias hoitaa homman kauppias hoitaa homman
Clintonin virallinen twiitti Clintonin virallinen twiitti
wut? wut?
Jumala Jumala
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
>GOF >GOF
Kohta saatte munaa Kohta saatte munaa
Ninja Re Bang Bang Ninja Re Bang Bang
Universumin mestari Universumin mestari
Kun joku postaa hentaitonttuja Kun joku postaa hentaitonttuja
 778 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.87 MB, 1 tiedosto, 26.03.2022 03:34:43
[ + 6 | ]

Yberbörh

[63069] [IMG-20220325-WA0012.jpeg.jpg] [1.87 MB] [3840x2160] [] []
IMG-20220325-WA0012.jpeg.jpg

26.03.2022 09:49:34
#558522 [+-] Piilota Suosittele

>>558504
Näyttää äkkiseltään samojediltä, mutta voit olla oikeassaki. Itsemietin valkoistapaimenkoiraa, mutta aika arpapeliä millaisen saa. Paljon ongelmia varsinki luonteessa. Harmi vaan, että normi sakemannitki on nykyään vedetty niin kahteen ääripäään, ettei huvita enää sellaistakaan laittaa.

26.03.2022 21:43:45
#558639 [+-] Piilota Suosittele

>>558526
Tutulla on puolikas samojedi ja on se paljon börhämpi ku tuo. Mun sessu ku aikonaan pääs karkuun ku runkkarit pasko meidän piha-aidat eikä korjannee niitä niin piti lähteä ettimään. Kiertelin naapuruston ja kuttuin, kävin jopa lähikaupassa kyselemässä. No soittoa sitten yömyöhään löytöeläinkotiin niin sanovat, että justiin oli läänityksiltä tullu ilmotus löydetystä samojedin pennusta. Sannoin, että niitä ei näillä kulmilla oo, mutta japsia voi hyvinki erehtyä luulemaan samon pennuksi. Sain puhelinnumeron ja sehän löytyki jo naapuritieltä koiraperheen luota. Eipä sillä, on sitä eläinlääkäriki luullu samojediksi. Tai siis semmosen pennuksi.

[ 7 viestiä | ]