yllätti yllätti
darksoulsin pelaaaja darksoulsin pelaaaja
PÖYTÄTENNISTÄ PÖYTÄTENNISTÄ
leipoo leipoo
MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI
Nuole mun pillua tai pamautan aivos Nuole mun pillua tai pamautan aivos
se on KULLII se on KULLII
kusija pro kusija pro
ei kiinnosta maalaaminen ei kiinnosta maalaaminen
Täysin sairaita ja perverssejä kuvia Täysin sairaita ja perverssejä kuvia
Ja tuo meiltä on viety. Ja tuo meiltä on viety.
Drifting on kohta rikastettu. Drifting on kohta rikastettu.
piirrä mut niinku ne ranskalaiset hupakkos piirrä mut niinku ne ranskalaiset hupakkos
ilp asennus ilp asennus
Mikael Tunkkipoika Mikael Tunkkipoika
Märkä paita Märkä paita
yks kalja yks kalja
hyttynen perkele hyttynen perkele
alamäkipyöräilyä alamäkipyöräilyä
Ihana nainen Ihana nainen
kojima kojima
Minja Minja
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu
asd asd
 777 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.87 MB, 1 tiedosto, 26.03.2022 03:34:43
[ + 6 | ]

Yberbörh

[63069] [IMG-20220325-WA0012.jpeg.jpg] [1.87 MB] [3840x2160] [] []
IMG-20220325-WA0012.jpeg.jpg

26.03.2022 09:49:34
#558522 [+-] Piilota Suosittele

>>558504
Näyttää äkkiseltään samojediltä, mutta voit olla oikeassaki. Itsemietin valkoistapaimenkoiraa, mutta aika arpapeliä millaisen saa. Paljon ongelmia varsinki luonteessa. Harmi vaan, että normi sakemannitki on nykyään vedetty niin kahteen ääripäään, ettei huvita enää sellaistakaan laittaa.

26.03.2022 21:43:45
#558639 [+-] Piilota Suosittele

>>558526
Tutulla on puolikas samojedi ja on se paljon börhämpi ku tuo. Mun sessu ku aikonaan pääs karkuun ku runkkarit pasko meidän piha-aidat eikä korjannee niitä niin piti lähteä ettimään. Kiertelin naapuruston ja kuttuin, kävin jopa lähikaupassa kyselemässä. No soittoa sitten yömyöhään löytöeläinkotiin niin sanovat, että justiin oli läänityksiltä tullu ilmotus löydetystä samojedin pennusta. Sannoin, että niitä ei näillä kulmilla oo, mutta japsia voi hyvinki erehtyä luulemaan samon pennuksi. Sain puhelinnumeron ja sehän löytyki jo naapuritieltä koiraperheen luota. Eipä sillä, on sitä eläinlääkäriki luullu samojediksi. Tai siis semmosen pennuksi.

[ 7 viestiä | ]