kultarannan riemuja kultarannan riemuja
BLM vittuilua BLM vittuilua
KKK KKK
Börhe vähä meikannu Börhe vähä meikannu
Hapsin pyynnöstä omafilmi Hapsin pyynnöstä omafilmi
2b 2b
Gapee Gapee
ymmärrän oikein hyvin. juuri siksi lyön ymmärrän oikein hyvin. juuri siksi lyön
Manhole Manhole
Fingerpori Fingerpori
Karenilla on hengitysongelma Karenilla on hengitysongelma
Oltermanne Oltermanne
Buttufuck Kirkas Buttufuck Kirkas
tämä onkin minun paikka :3 tämä onkin minun paikka :3
'Murican osavaltioita 'Murican osavaltioita
Terveen näköinen tyyppi Terveen näköinen tyyppi
Sä maksat mun uudet lasit vittu Sä maksat mun uudet lasit vittu
hehe hehe
hk sininen hk sininen
hauling chonk hauling chonk
Tuutulaulu Tuutulaulu
asematunnelissa asematunnelissa
I hate muslins!! I hate muslins!!
Äidinnussija! Äidinnussija!
 739 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 15.03.2022 17:32:50
[ + 2 | ]

Kepu

[62711] [20220315_163216.jpg] [0.28 MB] [1000x1000] [] []
20220315_163216.jpg

15.03.2022 19:57:43
#555943 [+4] Piilota Suosittele

>>555888
Miten niin vastustaneet? Jotkut änkyrät ovat olleet Nato-kriittisiä ja vuosia sitten Nato-kriittisyys laitettiin ohjelmaankin.

Vuonna 2015 sanottiin mm. näin
"Sanalla sanoen Perussuomalaiset on Nato-kriittinen puolue, jolle Nato ei ole mörkö eikä taikasana. Puolue kannattaa ensisijaisesti oman puolustuksen saattamista kuntoon ja toissijaisesti Nato-selvityksen tekemistä, jossa ynnätään jäsenyyden hyödyt ja haitat."

Änkyrät ovat vuosi vuodelta menneet multiin ja Nato-kanta muuttunut jatkuvasti myönteisemmäksi. Kriittisyys on vähentynyt.

Tässä esimerkiksi yksi jäsen, joka on Nato-kannalla.

15.03.2022 20:52:12
#555960 [+-] Piilota Suosittele

>>555943 Se on ihan sama mitä mieltä on NATO:sta. NATO ei huoli suomea jäseneksi. Suomi on aivan liian poliittisesti epävakaa ja selkeästi äärioikeistolainen sotahullu valtio.

15.03.2022 22:58:30
#556051 [+3] Piilota Suosittele

>>555962
Kyse on ajankohdasta. Keskusta on edelleen suomettuneita ryssäfiilejä ja pelkureita täynnä ja edelleen pyristelee Natoa vastaan. Aikana, kun on ainoastaan yksi oikea ratkaisu ja peliliikkeitä pitää tehdä nopeasti.

En olisi uskonut, että Keskusta on lähes yhtä suomettunut ja ryssäfiili kuin Vasemmistoliitto.

[ 6 viestiä | ]