paistia paistia
Hyvä nimi Hyvä nimi
Voi jeesus Voi jeesus
uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
Pytty peikko Pytty peikko
lumipeto :3 lumipeto :3
Normaali luolastolainen suvakkiantero Normaali luolastolainen suvakkiantero
Kieku ja Kaiku Kieku ja Kaiku
ruski gongola ruski gongola
Kelpaa idiooteille Kelpaa idiooteille
jauheliha timelapse jauheliha timelapse
Tätä luolasto tarvii Tätä luolasto tarvii
Kaverit :3 Kaverit :3
Steve-3PO Steve-3PO
Ahmet ja mehmet Ahmet ja mehmet
Munien syntymä Munien syntymä
Kaikki lahjat on mun Kaikki lahjat on mun
Börheä kädenjälki :3 Börheä kädenjälki :3
buuurrbbb buuurrbbb
turvallista matkaa turvallista matkaa
kautta likaisten varpaitteni kautta likaisten varpaitteni
:3 :3
Päivän safkat Päivän safkat
nyt on hyvä päivä olla kissa :3 nyt on hyvä päivä olla kissa :3
 739 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 15.03.2022 17:32:50
[ + 2 | ]

Kepu

[62711] [20220315_163216.jpg] [0.28 MB] [1000x1000] [] []
20220315_163216.jpg

15.03.2022 19:57:43
#555943 [+4] Piilota Suosittele

>>555888
Miten niin vastustaneet? Jotkut änkyrät ovat olleet Nato-kriittisiä ja vuosia sitten Nato-kriittisyys laitettiin ohjelmaankin.

Vuonna 2015 sanottiin mm. näin
"Sanalla sanoen Perussuomalaiset on Nato-kriittinen puolue, jolle Nato ei ole mörkö eikä taikasana. Puolue kannattaa ensisijaisesti oman puolustuksen saattamista kuntoon ja toissijaisesti Nato-selvityksen tekemistä, jossa ynnätään jäsenyyden hyödyt ja haitat."

Änkyrät ovat vuosi vuodelta menneet multiin ja Nato-kanta muuttunut jatkuvasti myönteisemmäksi. Kriittisyys on vähentynyt.

Tässä esimerkiksi yksi jäsen, joka on Nato-kannalla.

15.03.2022 20:52:12
#555960 [+-] Piilota Suosittele

>>555943 Se on ihan sama mitä mieltä on NATO:sta. NATO ei huoli suomea jäseneksi. Suomi on aivan liian poliittisesti epävakaa ja selkeästi äärioikeistolainen sotahullu valtio.

15.03.2022 22:58:30
#556051 [+3] Piilota Suosittele

>>555962
Kyse on ajankohdasta. Keskusta on edelleen suomettuneita ryssäfiilejä ja pelkureita täynnä ja edelleen pyristelee Natoa vastaan. Aikana, kun on ainoastaan yksi oikea ratkaisu ja peliliikkeitä pitää tehdä nopeasti.

En olisi uskonut, että Keskusta on lähes yhtä suomettunut ja ryssäfiili kuin Vasemmistoliitto.

[ 6 viestiä | ]