Yritti päästä captchasta läpi Yritti päästä captchasta läpi
Oppii Oppii
Poop Poop
Bitch'n good! Bitch'n good!
Ei ollut jadhavista ilmapalloksi Ei ollut jadhavista ilmapalloksi
Hiukkasseksi Hiukkasseksi
Nämä todisteet ei todista mitään Nämä todisteet ei todista mitään
Töttö tulihädässä Töttö tulihädässä
pyllyilyä pyllyilyä
Heatings :DD Heatings :DD
mämmi mämmi
blackED blackED
Jääkylmää monsteria Jääkylmää monsteria
Puhtaat Valkoiset Geenit Puhtaat Valkoiset Geenit
Bond Bond
Passion of the Manwhore Passion of the Manwhore
yörgh yörgh
Virgin brunch vs The Chad Feast Virgin brunch vs The Chad Feast
ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo
Gondola Of Rivia Gondola Of Rivia
#honestmistake #honestmistake
Pop Team Gondola! Pop Team Gondola!
Vittujen elämä. Vittujen elämä.
Koiran päiväkirja Koiran päiväkirja
 692 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 10.03.2022 11:57:43
[ + 3 - | ]

Rasisti ulisee

[62554] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [956x960] [] []
tiedosto.jpg

10.03.2022 12:02:47
#553979 [+7] Piilota Suosittele

Eipä yllättäny että neekeri ei tajua että neekereitä ei vihata niiden ulkonäön takia vaan ihan muista syistä :D

10.03.2022 13:35:31
#553996 [+6] Piilota Suosittele

Ehkäpä nämä toiset ovat käytöksellään saaneet aikaan moisen reaktion.

Mutta eniten olen surullinen näiden partalapsien puolesta, kun jos Putte hyökkää Suomeen, niin he joutuvat jättämään jo toisen perheen naiset ja lapset sodan jalkoihin ja lähteä yksin etsimään parempaa elämää.

10.03.2022 13:37:33
#553998 [+2] Piilota Suosittele

Yksikään ugabugamaa ei ole ulkoisen hyökkäyksen kohteena. Ukrainalaiset eivät myöskään ole kovin laajasti hakemassa turvapaikkoja eli he eivät pyri muuttamaan ulkomaille pysyvästi toisin kuin ugabugat.

10.03.2022 14:33:10
#554007 [+5] Piilota Suosittele

Millähän perusteella tuo väittää että emme auta paskanahkoja? Niitähän on roudattu tänne ties kuinka monta ja joka vuosi lähtee miljardi jos toinenkin euro apuna.

10.03.2022 21:40:18
#554115 [+2] Piilota Suosittele

Jos pacolla on kerta paha olla suomessa ja jokapuolella on vain rasisteja, niin pitäisikö pacon harkita muuttoa sinne missä on vain kaltaisiaan joiden kanssa elää unelma elämäänsä.
Paco voisi myös lukea / tutkia miksi suomessa on paljon ennakkoluuloja ja mistä ne johtuvat että tiettyihin ryhmiin kohdistuu ennakkoluuloja, kun samaan aikaan toiset vähemmistö ryhmät ihmettelevät ettei heidän mielestään täällä ole rasismia tai että ennakkoluulot heitä kohtaan ovat lähinnä positiivisia.

11.03.2022 01:58:50
#554145 [+-] Piilota Suosittele

Somalit nyt vittuun suomesta. Annetaan ukrainan naisille ja lapsille tilaa, koska he ovat paremman näköisiä kuin somalit. Jos jollain on somali komerossa elätettävänä niin kannattaa vaihtaa, potki helvettiin aikaansaamaton somali ja hanki uusi paremmannäköinen potretti. Lähi-itäläisille sama laulu, suksikaa helvettiin täältä.

[ 8 viestiä | ]