Menossa mukana :3 Menossa mukana :3
Kolmen kopla Kolmen kopla
@7evilin muistolle @7evilin muistolle
Nico vastaan vesipullo Nico vastaan vesipullo
Pojat kujeilee Pojat kujeilee
Suunnitelma Suunnitelma
Hyvää vuotta Hyvää vuotta
Nojapyörätandemi Nojapyörätandemi
Typical Typical
hahahahaaaa homo :DDDDDD hahahahaaaa homo :DDDDDD
roll roll
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
NuQ :3 NuQ :3
500 dollarin tähden 500 dollarin tähden
Tietokone jumissa Tietokone jumissa
Hui lu! Hui lu!
Hyllyvä valas Hyllyvä valas
Karttapallon valmistus vuonna 1955 Karttapallon valmistus  vuonna 1955
Nagis haluu vaan hyväksyntää Nagis haluu vaan hyväksyntää
tissit tissit
Kiitä minua myöhemmin Kiitä minua myöhemmin
:3~ :3~
Ihana nainen Ihana nainen
nailed it nailed it
 692 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 10.03.2022 11:57:43
[ + 3 - | ]

Rasisti ulisee

[62554] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [956x960] [] []
tiedosto.jpg

10.03.2022 12:02:47
#553979 [+7] Piilota Suosittele

Eipä yllättäny että neekeri ei tajua että neekereitä ei vihata niiden ulkonäön takia vaan ihan muista syistä :D

10.03.2022 13:35:31
#553996 [+6] Piilota Suosittele

Ehkäpä nämä toiset ovat käytöksellään saaneet aikaan moisen reaktion.

Mutta eniten olen surullinen näiden partalapsien puolesta, kun jos Putte hyökkää Suomeen, niin he joutuvat jättämään jo toisen perheen naiset ja lapset sodan jalkoihin ja lähteä yksin etsimään parempaa elämää.

10.03.2022 13:37:33
#553998 [+2] Piilota Suosittele

Yksikään ugabugamaa ei ole ulkoisen hyökkäyksen kohteena. Ukrainalaiset eivät myöskään ole kovin laajasti hakemassa turvapaikkoja eli he eivät pyri muuttamaan ulkomaille pysyvästi toisin kuin ugabugat.

10.03.2022 14:33:10
#554007 [+5] Piilota Suosittele

Millähän perusteella tuo väittää että emme auta paskanahkoja? Niitähän on roudattu tänne ties kuinka monta ja joka vuosi lähtee miljardi jos toinenkin euro apuna.

10.03.2022 21:40:18
#554115 [+2] Piilota Suosittele

Jos pacolla on kerta paha olla suomessa ja jokapuolella on vain rasisteja, niin pitäisikö pacon harkita muuttoa sinne missä on vain kaltaisiaan joiden kanssa elää unelma elämäänsä.
Paco voisi myös lukea / tutkia miksi suomessa on paljon ennakkoluuloja ja mistä ne johtuvat että tiettyihin ryhmiin kohdistuu ennakkoluuloja, kun samaan aikaan toiset vähemmistö ryhmät ihmettelevät ettei heidän mielestään täällä ole rasismia tai että ennakkoluulot heitä kohtaan ovat lähinnä positiivisia.

11.03.2022 01:58:50
#554145 [+-] Piilota Suosittele

Somalit nyt vittuun suomesta. Annetaan ukrainan naisille ja lapsille tilaa, koska he ovat paremman näköisiä kuin somalit. Jos jollain on somali komerossa elätettävänä niin kannattaa vaihtaa, potki helvettiin aikaansaamaton somali ja hanki uusi paremmannäköinen potretti. Lähi-itäläisille sama laulu, suksikaa helvettiin täältä.

[ 8 viestiä | ]