DCT RalliArteja on Ruotsista saanut aina välillä erittäin hyvällä hinnalla.
Jos muuten jollakulla on (tai tietää sellaisen) firma, joka tuo oikeasti edukkaasti Ruotsista autoja Pirkanmaalle, niin saa ilmiantaa. Ei välttämättä olisi DCT RalliArt kyseessä.
>>553085 Olen puoli tusinaa autoa hommannut ulkomailta, lähinnä Liettuasta. Itse ja "random-yksityistä kaveria käyttäen". Ei vain ehdi nyt lähtemään itse - eikä edes hotsita. Mieluummin maksaisi jollekin ja työllistäisi jonkun, jos vain järkevällä hinnalla onnistuisi (nelinumeroinen summa ei ole järkevä hinta).
[
3 viestiä
|
]
⭰
Gimp hippasilla
Joulupukki tarkkaillu luolastoa.
tekköö höpöniä
Pornokertomus Part 2.
Saattaa poikaa jännittää
Ahas...
Laulaen tulee, raiskaten menee
Kapteeni Luolasto
Miss Piggy
Hitler
Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...
Hieno
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
hieno miniauto
Stalkkerille jauhot suuhun
mitä tästä opimme
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa