Kommentoin taas omaan mediaan itsekseni jotain turhanpäiväistä sepustusta, mutta... Enpä olisi ikinä uskonut, että mokomissa Nintendon keskentekoisena markkinoille tyrkätyissä silmäsyöpäkiikareissa on näinkin hieno ääni.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Deus Ex: The Recut
kauhupeli <3
Let's a go
Heavy metal cat
Mokugyo
Tenavat
gigabyte seuraa peliä nätisti :3
Freestyler
Kun yritän reivata
Musiikkivideon kuvaukset jatkuu
shakirasta suvakkiversio
musiikin tekemistä
Afrikkaan lähti
Gamer pain
Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville
Funkallica
Gorilla tahtoo musiikkia
Hyvä peli
Jack Bros. (Virtual Boy) - Level 2 (Grim Reaper's Cavern)