Norsu Norsu
**Varoitus herkille - Parodia** **Varoitus herkille - Parodia**
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
Lääketeollisuus tekee vain paalua Lääketeollisuus tekee vain paalua
Rokotevastaiset Rokotevastaiset
Hyvin hoidettu pojat Hyvin hoidettu pojat
Nolo Nolo
Nykyhallitus Nykyhallitus
Perus ja taliban Perus ja taliban
keuhkista keuhkista
Deittailemaan Deittailemaan
Perjantai-illan ylikova meno Perjantai-illan ylikova meno
paskaa paskaa
gg allin gg allin
john scatman john scatman
Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen
Pasi Viheraho Pasi Viheraho
Haistata mursulle paska Haistata mursulle paska
Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II
Muutama kuva 19. Muutama kuva 19.
Chris Rock kertoo neekereistä Chris Rock kertoo neekereistä
Ei asiaa Seinäjoelle Ei asiaa Seinäjoelle
Vuoden lehtikuva Vuoden lehtikuva
Bidenin syy Bidenin syy
 820 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 11.02.2022 11:54:46
[ + 5 - | ]

Suomi ja talouskasvu. Hyvin menee..

[61629] [Screenshot_20220211-105340_Twitter.jpg] [0.22 MB] [962x2081] [] []
Screenshot_20220211-105340_Twitter.jpg

11.02.2022 14:05:28
#546959 [+2] Piilota Suosittele

Niimpä. Suurinta kasvua sitten 2012. 2011 oltiin vielä plussalla, mutta sitten alkoi alamäki. Kiitos valtion.

13.02.2022 00:28:33
#547269 [+-] Piilota Suosittele

Eli siis kun tämän hallituksen aikana kasvu on parempaa kuin edellisillä hallituksilla, ja niin on muuten työllisyys luvutkin, vaikka päällä on korona ja takana talouskriisi ... niin jotenkin se ei kuitenkaan ole hyvä asia ? vaikka kaikki "tärkeät" luvut ovat tämän hallituksen aikana parantuneet rutkasti edellisiin muutamaan hallitukseen nähden ?

[ 3 viestiä | ]