Hampaan pesu Hampaan pesu
Slayjer Slayjer
Ihana mies Ihana mies
Duken vinkki Duken vinkki
Apun puuhat Apun puuhat
ydinsota ydinsota
Ruokaa Ruokaa
Jee! Sus tulee! Jee! Sus tulee!
Mitä tapahtui venäjällä Mitä tapahtui venäjällä
Pullonpalautus laulu Pullonpalautus laulu
Chimerasta tuli turri Chimerasta tuli turri
nyt on melkone käärme nyt on melkone käärme
krapula krapula
SDP SDP
The Shadows - Apache (1960) The Shadows - Apache (1960)
Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu" Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu"
50 shades of grey 50 shades of grey
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
ruuhka ruuhka
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Apu kylvyssä Apu kylvyssä
saatanan mikko mallikas saatanan mikko mallikas
Dicke Freundin Dicke Freundin
M-mutta mie oon poika norski! M-mutta mie oon poika norski!
 617 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.72 MB, 2 tiedostoa, 02.02.2022 15:09:55
[ + 4 - | ]

Ei kiitos.

[61367] [20220202_140824.jpg] [0.16 MB] [1600x1334] [] []
20220202_140824.jpg
[61366] [Screenshot_20220202-140854_Samsung-Internet.jpg] [0.56 MB] [1080x1477] [] []
Screenshot_20220202-140854_Samsung-Internet.jpg

ruotsipuolue

02.02.2022 16:17:18
#544617 [+2] Piilota Suosittele

Ihan normaalia kähmintää. Kun suomen työntekijöiden palkkauskulut ovat huipussaan, niin tarvitaan pljon halpatyövoimaa.

03.02.2022 00:16:45
#544778 [+-] Piilota Suosittele

Närpiö sinänsä oli aikanaan menestys juuri vietnamilaisten maahanmuuttajien vuoksi.

Porukka oli lähtenyt isoihin kaupunkeihin, lapsia ei kiinnostanut tomaattien ja kurkkujen viljely, vaan "modernit ammatit", työvoimapula oli kova - sitten saatiin pelastus Vietnamista.

Samoihin aikoihin läheinen Kristiinankaupunki sen sijaan täyttyi somaleista, jotka lökäpöksyilivät nurkilla ja aiheuttaen sitä pahennusta, mitä... niin... tiedätte, mutta enempää ei varmasti saa sanoa. Kristiinankaupunki jatkoi kuihtumistaan, menestystä ei ollut. Närpiöllä oli.

Ikävä kyllä, 25 vuotta myöhemmin paikalle ovat saapuneet myös vietnamilaiset roistot ja puliveivaajat ja se näkyy.
Toisaalta Närpiöstä on tullut sulatusuuni porukalle ja nykyään Närpiössä on jo Lähi-Idän porukkaa paikalla melkein liiaksi. Somaleita tosin Närpiössä ei kauheasti ole ollut, koska vietnamilaiset eivät lökäpöksynotkujia hyvällä katsele - siksi somalit ovatkin etenkin Kristiinankaupungissa.

Mutta Närpiö on hieno paikka. Hyviä ravintoloita meren äärellä, hieno hotelli ravintoloineen ja muutenkin (vielä) vallan mahtava paikka. Samoin kivenheiton päässä oleva Kaskinen.

Kristiinankaupunki ei enää olekaan niin kiva. Tiedätte kyllä mikä on taustalla ja miksi yritykset siellä ovat täysin nurin ja kunnon ravintolaakaan ei sieltä löydä. Hotellit tekevät tuplavarauksia/hukkaavat varauksia ja jopa valehtelevat, että ovat sopineet aamupalan ABC:lle, jossa asiasta ei mitään tiedetä.

[ 4 viestiä | ]