työkkärin manne työkkärin manne
Ihana nainen Ihana nainen
jabba jabba
Ihanat naiset Ihanat naiset
piti päästä pätemään piti päästä pätemään
joulun hittilahja joulun hittilahja
Mongoli streamaaja Mongoli streamaaja
Koiria ja solmuja Koiria ja solmuja
on tehnyt ennenkin on tehnyt ennenkin
Kisset työmaal Kisset työmaal
mamma vähän oikasee mamma vähän oikasee
Ihana nainen Ihana nainen
Testin tulokset Testin tulokset
Welcome to the future Welcome to the future
ilta digimummon kanssa ilta digimummon kanssa
hieno asennus hieno asennus
elämä risaseks elämä risaseks
suvakki ja uskonnot suvakki ja uskonnot
lännen nopein vetäjä lännen nopein vetäjä
upi nuolee tampereen teron persettä upi nuolee tampereen teron persettä
täs mä täs mä
Hyvää maanantaita runkkarit Hyvää maanantaita runkkarit
älä räplää niitä johtoja älä räplää niitä johtoja
Miehet ja tunteet Miehet ja tunteet
 698 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 18.01.2022 19:27:20
[ + 0 | ]

Kun kannatus ei lähde, se ei lähde

[60768] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [567x555] [] []
tiedosto.jpg

18.01.2022 20:38:54
#540489 [+3] Piilota Suosittele

>>540487 Onhan Demaritkin roikkunu politiikassa yli 100 vuotta, vaikka kommunusmi on moneen kertaan todettu epäonnistuneeksi, juuri esim. sen takia että niiltä loppuu aina muiden ihmisten rahat.

19.01.2022 03:15:05
#540545 [+1] Piilota Suosittele

Vieläki muistuu kauniina asiana mieleen ku Siniset oli ekaa kertaa omalla nimellään vaalivalvojaisissa. Ku luvut lävähti taululle, että prosentti vai pariko se oli niin heput lähti ryyppäämään ja huutivat vielä ohimennen "voi vittu" :D

[ 6 viestiä | ]