Kengännauhat unohtuneet auki Kengännauhat unohtuneet auki
Anita Ekberg Anita Ekberg
Mihin sinä haluat uskoa Mihin sinä haluat uskoa
Huomenta kansalle Huomenta kansalle
huutista huutista
Slobo ottaa huikkaa Slobo ottaa huikkaa
isoisä isoisä
Olen pahoillani, Eskoseni... Olen pahoillani, Eskoseni...
tyttö tyttö
Choke me daddy Choke me daddy
Dan Canuck Dan Canuck
Vaihtoehtohoito Vaihtoehtohoito
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
rämäytänkö? rämäytänkö?
Eipä ollu Eipä ollu
Harrisonin monet kasvot Harrisonin monet kasvot
Teimo, vanha runkkari Teimo, vanha runkkari
Suomi 100 Suomi 100
Spurdoilun yleised ojesäännöd Spurdoilun yleised ojesäännöd
Juuri sitä miltä näyttää Juuri sitä miltä näyttää
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
Elämäni Elämäni
M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi
Viisas mies Viisas mies
 990 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 16.10.2017 22:56:47
[ + 8 - | ]

Ei enää naurista

[749] [ripnauris.jpg] [0.14 MB] [694x720] [] []
ripnauris.jpg

naurunappula

(682)
17.10.2017 01:11:54 | 05:38:40
#1437 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai nyt kukaan aikoisi oikeasti kopioida sivustoa, jonka taru päättyi jo? Luolasto on uusi, muista sivustoista riippumaton, uusilla/erikoisilla toiminnoilla varustettu, täysin vapaa sensuurista ja/tai poliittisten mielipiteiden pakotuksista ja ainakin vielä tällä hetkellä, vapaa myös mainoksista ^^ Saa nähdä mitä tästä vielä tulee, mutta uutta NN tai RR -sivustoa en ainakaan itse halua.

17.10.2017 16:14:25
#1680 [+-] Piilota Suosittele

>>1437
Ei kai nyt kukaan aikoisi oikeasti kopioida sivustoa, jonka taru päättyi jo?

Kaikki (?) Luolaston käyttäjät ovat entisiä nappulalaisia. Minusta on aika luontevaa ottaa lähtökohdaksi sivusto, jonka rakenne on kaikille ennestään tuttu. Toki muutoksia ja parannuksia voidaan tehdä.

täysin vapaa sensuurista ja/tai poliittisten mielipiteiden pakotuksista

Pahoin pelkään, että pitkällä tähtäimellä nuo ovat toisensa poissulkevia.

11.01.2018 12:56:04
#18131 [+-] Piilota Suosittele

>>1680

Pahoin pelkään, että pitkällä tähtäimellä nuo ovat toisensa poissulkevia.

Perkeles, eiköhän me Wanhat Käyttäjät(tm) voida sopia että vaan me saadaan lässyttää politiikkapaskaa koska me tiedetään miten se tehdään oikein? N00bit saa sitten olla hiljaa vieressä. XD

11.01.2018 14:16:04
#18147 [+-] Piilota Suosittele

>>18131
Perkeles, eiköhän me Wanhat Käyttäjät(tm) voida sopia että vaan me saadaan lässyttää politiikkapaskaa koska me tiedetään miten se tehdään oikein? N00bit saa sitten olla hiljaa vieressä. XD



Juuri näin!

[ 11 viestiä | ]