Soon >:3 Soon >:3
poni poni
Aleksis :D Aleksis :D
Olen Olen
kun muilla pari suhde ja sulla ei.. kun muilla pari suhde ja sulla ei..
Huono peli Huono peli
Kisukommentti Kisukommentti
Aziz Aziz
nälkä nälkä
Norjalainen terroristi Norjalainen terroristi
Uuno Amerikoissa Uuno Amerikoissa
MOAB MOAB
Tale selaa nettiä Tale selaa nettiä
"Peitän naapurin pahoinpitelyn näin" "Peitän naapurin pahoinpitelyn näin"
Fug the sytsem Fug the sytsem
kielletty rakkaus kielletty rakkaus
mäiskistä mäiskistä
Hupsista Hupsista
Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3 Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3
Horatio-kooste 2 Horatio-kooste 2
BDSM BDSM
Yöäh Yöäh
Let's get rambling Let's get rambling
Jhnna tanssilattialla Jhnna tanssilattialla
 843 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 03.01.2022 14:20:47
[ + 1 | ]

Vihreää siirtymää.

[60292] [Screenshot_20220103-132013_Twitter.jpg] [0.65 MB] [1080x1420] [] []
Screenshot_20220103-132013_Twitter.jpg

helen

 · 

sähkö

(97)
03.01.2022 17:20:09
#535915 [+1] Piilota Suosittele

>>535913

Siitä on jo ollut puhetta, että OL3 saattaa olla niin että alkavat myydä sähkö eteenpäin sinne mistä saa parhaan tuoton. Eli ei välttämättä mene edes kotimaan käyttöön.

[ 11 viestiä | ]