peitto peitto
Suihkussa Suihkussa
Insinööri töissä Insinööri töissä
kissa bendele kissa bendele
Pyttipannu Brasilialaisittain Pyttipannu Brasilialaisittain
Erotettu kansallisesta rakas neuvostosta Erotettu kansallisesta rakas neuvostosta
läski jumissa läski jumissa
olutta olutta
Oboy Oboy
toinen legenda toinen legenda
oikein oikein
dolans sleep power dolans sleep power
jäinen pepe jäinen pepe
treffeillä treffeillä
Missä mä voisin olla hyvä Missä mä voisin olla hyvä
arvokasta tavaraa arvokasta tavaraa
nyt loppu se paskan huutelu nyt loppu se paskan huutelu
Hitler on täällä Hitler on täällä
sama istuin xD sama istuin xD
puukkojunkkari puukkojunkkari
Ffffuuu Ffffuuu
lada lada
arvaa kuka arvaa kuka
ryssä ajoi miinaan ryssä ajoi miinaan
 987 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto, 30.12.2021 01:08:20
[ + 5 | ]

suomen rakentajat

[60147] [hei-me-tienataan.png] [2.24 MB] [1121x1233] [] []
hei-me-tienataan.png

motivaatio

(12)  · 

sorvari

 · 

sanna marin

(322)  · 

mamu

(210)  · 

neekeri

(1402)
30.12.2021 03:44:52
#534550 [+2] Piilota Suosittele

en oo vileäkään ymmärtänyt miten noilla tienataan. ellei mamu paikan omistuksella ja siten kelalta rahaa.

30.12.2021 11:31:13
#534617 [+2] Piilota Suosittele

>>534550

Ei siinöä tienaakaan kuin tilojen vuokraaja. Tilat annetaan pakolaisten käyttöön. Määrästä riippuen tulot ovat 300 000 per kuukausi. Myös tilojen palkollisten palkat maksaa valtio. Kaikki tarvikkeet tuo myös valtio. Pelkkää rahantuloa. Näissä osallisina ovat kansanedustajia, SPR sekä moni muu ihminen.

Ilmaista rahaa pienen antamisen jälkeen. Tavallista hyväveli- businesta siis kun valtiosta kyse.

20.07.2022 18:51:58
#586821 [+-] Piilota Suosittele

>>534617
>>534550
Voi hyvät sonjat ja pässit kun tuo "hei me tienataan tällä" oli Alexander Stubbin lausahdus, jota se käytti kun me lainattiin vitusti rahaa Kreikkaan. Stubb luuli tosiaan, että me tienataan kaikesta korkoineen. Sit Kreikka meni lähes konkurssiin, eikä me enää sit tienattukkaan sillä.

Nyt toi sama lause yhdistetään Mariiniin, joka ei sitä koskaan ole sanonut.

[ 3 viestiä | ]