Welcome To Finland eli WTF Welcome To Finland eli WTF
Toisinajattelijat täytyy tuhota! Toisinajattelijat täytyy tuhota!
Pitsasirkus 2 Pitsasirkus 2
Peitto perkele Peitto perkele
Pari kuvaa vain Pari kuvaa vain
Kersantti Karoliina Kersantti Karoliina
Lindeman Lindeman
Leikki Leikki
pillut pillut
Nastolan luiskapaska OY Nastolan luiskapaska OY
Michael Jackson tiesi jutkujen metkut Michael Jackson tiesi jutkujen metkut
Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään
Takinkääntäjien kuningattaret. Takinkääntäjien kuningattaret.
Tätä mieltä minä olen Applen luureista Tätä mieltä minä olen Applen luureista
Silee rikollinen 😂👌💥 Silee rikollinen 😂👌💥
Maga logiikka Maga logiikka
Raportti.. Raportti..
Riia ja katkeruus - okei, last one Riia ja katkeruus - okei, last one
Rippikuvat Rippikuvat
Junes Lokka Junes Lokka
Kunnon pelle hermanni Kunnon pelle hermanni
kuvvin kuva kuvvin kuva
Kesäkuun 8:s 793. Nevö föget! Kesäkuun 8:s 793. Nevö föget!
Sulkia hattuun perussuomalaisille Sulkia hattuun perussuomalaisille
 841 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 06.12.2021 16:40:26
[ + 7 - | ]

Sanna

[59324] [IMG-20211206-WA0002.jpg] [0.02 MB] [1080x333] [] []
IMG-20211206-WA0002.jpg

sanna marin

(322)
06.12.2021 18:56:56
#525628 [+3] Piilota Suosittele

>>525540
Jos persut pääsee pääministeripuolueeksi, niin sulla on mahdollisuus nostaa fantsutteleminen toiseen potenssiin, jopa ihan henkilöpalvontaan saakka. Tällä hetkellä Turtiaisen fanit yrittävät tällaista palvontaa aloitella.

Itseä ei Marin kiinnosta muutoin kunhan hoitaa hommansa. Propagandistien ja erityisherkkien valehtelijoiden juttuihin sen sijaan on mukava puuttua jo ihan siitä syntyvän itkun vuoksi.

06.12.2021 19:36:07
#525683 [+-] Piilota Suosittele

tasoittava sunnuntai. krapuloissaan ei sitten pystynyt osallistumaan itsenäisyydenpäivän tilaisuuksiin. ei näin.

06.12.2021 21:04:24
#525802 [+1] Piilota Suosittele

>>525709
Voi voi. Oletko jo sellaisissa tiloissa, että yrität siirtää mokasi minuun? Todella säälittävää Jumis. Jokainen voi onneksi itse käydä lukemassa nuo kommentit.

[ 10 viestiä | ]