vanhaa ja uutta vanhaa ja uutta
joulun värinää :3 joulun värinää :3
­ ­
Apu vasaroi Apu vasaroi
bileet bileet
Kaikkien sovvettujen sankavi Kaikkien sovvettujen sankavi
pieni sivupalkkihuumori. siitäkö tuo turahti pieni sivupalkkihuumori. siitäkö tuo turahti
Witcher 2 kausi. Witcher 2 kausi.
lualaston lempi harrastus lajike :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lualaston lempi harrastus lajike :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tami Tami
Tuhotkaa kaikki suvakit ennekuin he pääsevät toukka vaiheeseen Tuhotkaa kaikki suvakit ennekuin he pääsevät toukka vaiheeseen
Ruokajaon saalis Ruokajaon saalis
näi peltastetaa kaikki sonjat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD näi peltastetaa kaikki sonjat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
pokemon rage pokemon rage
simo silmu simo silmu
poika ja kissa poika ja kissa
Pipari Pipari
syyllinen syyllinen
nigga nigga
Paint-Joulukalenteri - Luukku 24 Paint-Joulukalenteri - Luukku 24
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 20 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 20
bob marley bob marley
Hienosti Hienosti
pönttöpää pönttöpää
 879 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 03.12.2021 18:22:14
[ + 5 | ]

Siivooja hoitaa >:3

[59217] [0.jpg] [0.09 MB] [1080x1350] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

kakka

(118)  · 

hiekkalaatikko

(10)  · 

viereen

 · 

huoltoasema

 · 

vessa

(77)
03.12.2021 21:37:51 | 21:38:25
#524391 [+3] Piilota Suosittele

Valitettavasti monesti totta.

Onneksi aamulla seitsemän jälkeen Hyvinkään ABC:n wc:t ovat olleet inhimillisiä. Tai en nyt toki korona-ajan alettua tiedä, mutta yhdessä vaiheessa ennen korona-ajan alkua piti olla asiakkaalla Helsingissä tiuhaan ja työpäivät olivat sen verran pitkiä, että oli alavatsa ja ylävatsa tillin tallin ja vielä helvetillinen refluxi. Hyvin usein oli pakkopysähdys Hyvinkäällä ja vauhtiryntäys vessaan aamulla matkalla kohti Helsinkiä.

Onneksi kyse ei todellakaan ole mistään Linnatuulesta, jossa kusi valuu vessan lattialla aamuin illoin. Johtajat haluavat jostain syystä siellä poiketa ja ei auta vihjailu, että jos nyt mentäisiin vielä motaria eteenpäin.

Myllykukossa sen sijaan haisee kusi aivan helvetisti aina ja narkit vetävät viereisessä kopissa huumeita.

Tuuloksessa (Kauppakeskus Tuulonen) paskaa sen sijaan on kannessa, rinkulalla, lattialla, pytyssä, seinissä... ja onpa ollut oksennuksetkin (yllätys kun tuollaiset paskat näkee) pitkin lattioita.

03.12.2021 23:49:16 | 23:50:52
#524423 [+-] Piilota Suosittele

>>524412
Tuulonen on kauppakeskus. Toki siellä on Neste toisessa päässä rakennusta, mutta kyse siis kauppakeskuksen vessoista.

Myllykukon osalta tilanne on ollut sama vuosikaudet eli ennen Neste-aikaa (ST1). Toki korona-ajan muutettua tilannetta kokemukseni ovat pääasiassa ST1-ajoilta, mutta tarpeeksi (eli liian monta) monta kertaa on tullut käytyä sen jälkeenkin, joskin vähemmän.

Tiiriö ja Renkomäki on toki koettu myös ja vaikka ei yhtä siistejä kuin "aamuinen Hyvinkää", niin Tiiriö on ollut "ihan kustava" paikka. Renkomäkeä en hirveästi muista enkä jukolauta mene enää sinne. Viime(isellä) reissulla autoni kylki ajettiin soikeaksi ja hyvinkin mahdollisesti juuri Renkomäen ABC:llä (teoriassa illalla/yöllä kotipihassakin, oli niin prkln pimeää, ettei varmuudella voi sanoa oliko se aamulla jo lytyssä). Joku kusiluikku oli vähin äänin karannut, vaikka oli raskaalla ajoneuvolla vedetty helvetillinen vekki alle vuoden vanhan auton takalokasuojaan. No, bonusmenetyksiä siitä tuli kun Veho korjasi sen (sopimuskumppanina ilman omavastuuta) ja jos oikein tarkasti sitä tutki, niin eihän se alkuperäiseksi tullut vaan alle taitettu kaari oli edelleen vino ja melko kehnosti maalattukin.

[ 3 viestiä | ]